Felix har udtalt at han gerne vil vinde noget, derfor kan CVs ageren i vintervinduet måske være udslagsgivende for en forlængelse, i så fald tror jeg det bliver noget i stil med MA, en klausul på 2-3 mio Euro - hvilket vi jo nok desværre må acceptere.
Kahlen, forlænger jeg også gerne med, han er relativt erfaren alderen taget i betragtning som
@Thomas K nævner er lækre venstre-fødder generelt højt værdsat, men jeg håber han har mindst et niveau mere i sig.
NP beholder jeg også meget gerne, det er selvfølgelig relativt i forhold til hvad han forventer i loen og kontraktlaengde, men jeg synes bestemt han er brugbar og på sigt en klasse trupspiller.
Carstensen virker også som en fin forstærkning, så jeg håber vi hapser ham.
Jørgensen, juryen er stadigvæk ude, lad os se tiden lidt an.
Dalsgaard, stabil, men når calloe kommer hjem, så synes jeg han skal have chancen, Dalsgaard må hjem til Aab og slutte af.
PM - hvis Indonesien stadigvæk er en mulighed, så synes jeg både han og familien fortjener oplevelsen, hvis ikke håber jeg som mange andre han overgear til an art supersub.
JH - gerne et aar mere, omend jeg håber vi på et tidspunkt finder en reel opgradering på maalmandsposten.