Transfervindue Vinter 2025/2026
Ikke rigtig. Til januar er han 31 og jeg kan ikke rigtig se ham komme tilbage for at være reserve for Links til en reserveløn. Men altså, hvis han kommer transferfrit og lønnen er tilpas, så vil han da sikkert være en fin konkurrent til Links, men jeg ser hellere midlerne blive brugt på en yngre konkurrent med fart i stængerne.Hvad tænker folk; skal GF forsøge at hente Casper Højer retur (hvis muligt)?
Som vi spiller nu, så kan jeg ikke rigtig se det ske. Flytter vi lidt om på brikkerne, og spiller mere med rigtige back'er, så måske - han har jo stadig en vidunderlig indlægsfod.Hvad tænker folk; skal GF forsøge at hente Casper Højer retur (hvis muligt)?
Kan han ikke spille wb?Som vi spiller nu, så kan jeg ikke rigtig se det ske. Flytter vi lidt om på brikkerne, og spiller mere med rigtige back'er, så måske - han har jo stadig en vidunderlig indlægsfod.
Hvis det skulle være nu, og i dette system, skulle det næste været i stedet for Kahl, hvis han ikke forlænger
Jeg synes ikke, at han bringer ret meget andet end skud og indlæg, og den måde vi spiller på er vores wingbacks mere typer der kan lidt mere på egen hånd, specielt i venstresiden og også mere Carstensen end Beijmo, men stadig kan de alle tre godt sætte en spiller. De fungere nærmest som wings når vi har bolden.
Tak for fine svar til en taktikmæssig analfabet som undertegnedeJeg synes ikke, at han bringer ret meget andet end skud og indlæg, og den måde vi spiller på er vores wingbacks mere typer der kan lidt mere på egen hånd, specielt i venstresiden og også mere Carstensen end Beijmo, men stadig kan de alle tre godt sætte en spiller. De fungere nærmest som wings når vi har bolden.
Han er mere en relations spiller
Jo mere jeg lige tænker over det, så tror jeg faktisk han kunne være fedt på en venstre stopper.
Enig, jeg tror også at Casper Højer ville fungere godt på Kahls plads, men det gør Mo Camarra måske også (hvis han bliver tilknyttet permanent)?Jeg synes ikke, at han bringer ret meget andet end skud og indlæg, og den måde vi spiller på er vores wingbacks mere typer der kan lidt mere på egen hånd, specielt i venstresiden og også mere Carstensen end Beijmo, men stadig kan de alle tre godt sætte en spiller. De fungere nærmest som wings når vi har bolden.
Han er mere en relations spiller
Jo mere jeg lige tænker over det, så tror jeg faktisk han kunne være fedt på en venstre stopper.
Jeg sakser lidt i nogle interessante betragtninger.Jeg kan - sagtens - læse for meget ind i det citat (mener også der var et andet hvor han mere specifikt nævner vinterens vindue), men det kan betyde at vi allerede i vinterens transfervindue henter erstatninger for Jesper Hansen og Patrick Mortensen. Jeg tror det samtidig betyder, at Leopold Wahlstedt skifter (det er trods alt det store vindue i Sverige og Norge), ligesom Serra eller Badji kan være på rampen. Carsten V Jensen har tidligere været god til, at give afløsere et halvt års tid til at lære det hele at kende, før end de bliver kastet for løverne.
Sansynligvis, at vi solgte MEM