New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 806K
Hver gang det regner, bemærker jeg, at der løber vand ned ad tribunen i dette område.
Måske Tossehjørnet lige skulle spørge ind til, om der er styr på forholdene :)

View attachment 8295
Det har jeg også siddet og stenet over flere gange 😂 Heldigvis kan man på nye luftfotos se, at lige præcis det her hjørne af taget og hjørnet i samme side men ned mod tennisbanerne (hvor der også er vand på tribunerne) som de eneste ikke ser færdige ud endnu. Så der er et lille håb for, at det ikke ender som en byggeskandale, og at hele lortet skal rives ned i en gigantisk skimmelkatastrofe.

Det har jeg også siddet og stenet over flere gange 😂 Heldigvis kan man på nye luftfotos se, at lige præcis det her hjørne af taget og hjørnet i samme side men ned mod tennisbanerne (hvor der også er vand på tribunerne) som de eneste ikke ser færdige ud endnu. Så der er et lille håb for, at det ikke ender som en byggeskandale, og at hele lortet skal rives ned i en gigantisk skimmelkatastrofe.
Pfff, det er ikke noget en pressening og lidt rå linolie ikke kan klare.

• Haha
Reactions: cph
Ved godt det ikke er helt til fodboldkampe, men det er nu fedt at se på ticketmaster hvordan siddepladserne er, når de nu sælger til de 2 Helmig koncerter. Man kan i hvert fald se hvor mange sæder per række og den slags 🤩

View attachment 8297
Men jeg undrede mig over, at der var siddepladser i sektion 125-128.
Det er jo der, hvor der ellers skal være ståpladser, og den måde sæderne monteres på, ser ikke ud til at være helt ligetil.

Men jeg undrede mig over, at der var siddepladser i sektion 125-128.
Det er jo der, hvor der ellers skal være ståpladser, og den måde sæderne monteres på, ser ikke ud til at være helt ligetil.
De sæder der skal være der har en helt anden montering end de faste sæder. De er ikke begyndt at gøre klar til dem endnu så vidt jeg kan se.

De havde faktisk en interessant diskussion i Klub Mediano angående den stadionkoncert. Som udgangspunkt fandt de det lidt bekymrende, at den først ligger i september fremfor i juni/juli månederne, hvor man normalt har store stadionkoncerter. Både fordi det kan gå udover banenstilstand men også fordi det måske tyder på, at de ikke er helt sikre på, at stadion står færdig til den forventede tid. Men lad os håbe, at det bare er småting, de mangler til den tid.

De havde faktisk en interessant diskussion i Klub Mediano angående den stadionkoncert. Som udgangspunkt fandt de det lidt bekymrende, at den først ligger i september fremfor i juni/juli månederne, hvor man normalt har store stadionkoncerter. Både fordi det kan gå udover banenstilstand men også fordi det måske tyder på, at de ikke er helt sikre på, at stadion står færdig til den forventede tid. Men lad os håbe, at det bare er småting, de mangler til den tid.
Hvis man på nogen måde var bekymret for ikke at kunne nå deadlinen, så havde man ikke planlagt to koncerter til at starte med.

Latest posts

Back