Når du nu læste hvad jeg skrev, så læste du formentlig også indledningen, hvor der stod at der var forbedringer i år
Sammenligningen mellem en på 25 som burde have været stamspiller fra start (det var det han blev hentet til ifølge klubben) og et talent på 19, det giver sig selv. Det ved du også godt jeg ikke har skrevet nogen steder eller mener.
Links blev hentet til at være starter og han har hele tiden haft en opgave der hed at slå indlæg. Den del kan du sagtens vurdere på 3-4 sæsoner. Hvis du læser hvad jeg ellers har skrevet, har jeg også anerkendt at han er blevet bedre på andre punkter. Det ændrer dog ikke på, at jeg ser det som en af pladserne hvor vi nemmest kan opgradere truppen samlet set og forhåbentlig blive farligere i åbent spil. Links ligner en der har lært noget nærkamp af Mølgaard og han dækker flere pladser - et udmærket valg som backup spiller. Kahl har stadig alderen til at slå igennem men det er også op over det skal ske. Ovenstående ud fra en ambition om vi skal med i toppen og ikke bare være tilfredse med at komme i top 6.