New posts

Fejl Tips til forbedring af nye tiltag.

Hej @Alsgaard

Jeg synes, den nye sticky funktion er ret irriterende. Jeg er primært bruger på mobil, og her fylder stickytrådene ret meget.

Jeg er ret ligeglad med oversigten over kontraktforlængelser, og det er allerede nu et irritationsmoment, at jeg skal se på den som det første hver gang.

Kan man eventuelt selv styre, hvad der skal være sticky og ikke sticky på ens egen visning? Ellers synes jeg, du skal droppe stickyvisningen.

Det er meget mere vigtigt for mig at have et overblik over tråde med ny aktivitet end at altid at kunne finde en tråd, som nogle andre synes er vigtig.

Hej @Alsgaard

Jeg synes, den nye sticky funktion er ret irriterende. Jeg er primært bruger på mobil, og her fylder stickytrådene ret meget.

Jeg er ret ligeglad med oversigten over kontraktforlængelser, og det er allerede nu et irritationsmoment, at jeg skal se på den som det første hver gang.

Kan man eventuelt selv styre, hvad der skal være sticky og ikke sticky på ens egen visning? Ellers synes jeg, du skal droppe stickyvisningen.

Det er meget mere vigtigt for mig at have et overblik over tråde med ny aktivitet end at altid at kunne finde en tråd, som nogle andre synes er vigtig.
Jeg har altid bare bogmærket denne som min indgang: https://agf-forum.dk/whats-new/posts/

Så længe det view ikke ændrer sig, så er jeg tilfreds.

Eneste ulempe er, at det ikke ordentligt håndterer indlæg fra blokerede brugere.

Personligt har jeg ikke brug for sticky threads.
Eller røde farver.

Jeg har heller ikke brug for den sticky thread - jeg er her alt for meget:LOL:

Det har dog fra tid til anden, været et ønske fra nogen der ikke kom herinde så ofte. De ville bare gerne se en oversigt. Jeg foreslog et link til en af siderne som laver opsamling af den slags men de har nok ikke forlængelser med (man kunne så linke til en af siderne med oversigt over kontraktlængde). Ønsket gik dog på en selvstændig tråd som ikke blev fyldt med al den anden debat som vi kan lade os føre ud i:whistle:

Tråden har dog ikke fået den store opmærksomhed, da den bare lå i forummet - der er nok en del af os som bare ser efter nye indlæg. Der er knap 1.100 visninger af tråden mens debatten i transfertråden sommer 2026 er vist 522.496:oops: Måske flere vil sætte pris på den, hvis den kommer frem i lyset.

Latest posts

Back