New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 472K
Nyheder om andre klubber
Det er jo en ren spejling af de finske Markkanen-brødre! Her spiller den gode basket med en fin professionel karriere (i NBA), mens den mindre succesfulde spillede fodbold blandt andet i Randers.

Blandt Nielsen-sønnerne spiller den succesfulde så fodbold, mens den mindre succesfulde spiller basket blandt andet i Randers.
Den yngre Holm er 18 år og var den yngste til at spille i Basketligaen - ved jeg fra de par linjer lige kunne læse - så han kan vel stadig nå en pænt stor karriere i basket. NBA er lidt urealistisk så basket er sværere på den måde, men Noah spiller trods alt også stadig “bare” i Brann. Men bortset fra det, interessant når de sådan ender i forskellige sportsgrene og når de begge er ganske habile er det også nærliggende at tænke at de begge kunne have været det i hinandens sportsgrene, så forhåbentlig endte interessen det rigtige sted for dem hver især.

Den yngre Holm er 18 år og var den yngste til at spille i Basketligaen - ved jeg fra de par linjer lige kunne læse - så han kan vel stadig nå en pænt stor karriere i basket. NBA er lidt urealistisk så basket er sværere på den måde, men Noah spiller trods alt også stadig “bare” i Brann. Men bortset fra det, interessant når de sådan ender i forskellige sportsgrene og når de begge er ganske habile er det også nærliggende at tænke at de begge kunne have været det i hinandens sportsgrene, så forhåbentlig endte interessen det rigtige sted for dem hver især.
Eero Markkanen nåede også både landsholdsfodbold og at blive købt af Real Madrid, så det var jo som sådan ikke en helt falleret sportskarriere. Hans basket-spillende lillebror har bare en ugeløn, der overstiger hans samlede karriereindtjening.

I Holm-brødrenes tilfælde vil jeg skyde på, at fodboldspilleren kommer til at tjene mest, men ret beset ved jeg ingenting om nogen af de to, deres talenter eller karrierer. Jeg synes bare kombinationen af basket, fodbold og Randers var bemærkelsesværdig.

Latest posts

Back