New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 464K
Transfervindue Sommer 2024
Det er vel næppe med en Anderson ud nu, for så mangler vi stadig en spiller til midtbanen.
Ja, men det kan man jo også godt nå. Faktisk vil det ikke undre mig hvis der kommer endnu en til midten, som Power, så et Anderson-salg kan betyde to ind der. Udover angriberen. Og ja, det vil ikke være så godt sportsligt nu og her, men hvis vi får en god pris er vi en sælgende klub og med mindre Anderson har besluttet sig for alligevel at forlænge kontrakten skal det jo også til at være. Jeg tror ikke han er interesseret i noget på niveau med Kortrijk, men vi stiller os vel ikke i vejen for en større klub i en liga på det niveau. Jeg håber han bliver.

Jeg tror, at Andersson er så meget AGF dreng, at han godt vil være med til det, klubben har gang i lige nu.
Hvis vi kommer ud af vinduet med en styrket bredde, som det ser ud til nu, så har vi jo et helt reelt skud efter medaljer igen... og så lurer den potentielle genkonst af Yakob, Duelund og Mølgaard endda også i baggrunden.

Last edited:
Arnstad ser i øvrigt ud til at være rimelig fleksibel. Han formentlig tiltænkt en rolle som 8’er, men kan måske også få en rolle lidt andre steder på banen og dermed give bedre mulighed for spilletid. Her er oversigten over kampe på forskellige positioner ifølge Transfermarkt der jo i sig selv også godt kunne indikere en spiller der kan dække Andersons plads - men hvis vi fx er ude i noget med VWB vil man nok flytte Anderson derud før Arnstad:

Edit: på U21-landsholdet er der i øvrigt også et par par kampe som LM.

IMG_0923.webp

Det ligner et køb som jeg efterhånden var begyndt at tvivle på og til en pris langt under hvad jeg frygtede,
hvis vi så alligevel skulle få en spiller af hans kaliber.
Det eneste tvivlsspørgsmål er om de 175cm og 60 kilo er fordelt godt nok til en fysisk liga som Superligaen.
Han kan i hvert fald ikke skuldertackle mig ned fra en barstol i Skolegade.

Det ligner et køb som jeg efterhånden var begyndt at tvivle på og til en pris langt under hvad jeg frygtede,
hvis vi så alligevel skulle få en spiller af hans kaliber.
Det eneste tvivlsspørgsmål er om de 175cm og 60 kilo er fordelt godt nok til en fysisk liga som Superligaen.
Han kan i hvert fald ikke skuldertackle mig ned fra en barstol i Skolegade.
Så må han flække benene. På barstolen altså.

Det kan tænkes at det er fysikken der har sat lidt begrænsninger i Belgien og grunden til at man har forsøgt at flytte ham til andre positioner. Men vi sender ham vel bare i Links-skolen. Jeg synes egentlig også det umiddelbart ser ud som om han bruger sin fysik fint.

Hvis han altså. Lad os nu bare få den officielle meddelelse så hurtigt som muligt så man ikke behøver at skrive med det forbehold. Han er vel fløjet til Danmark her til morgen, men der går sikkert nogle timer hvis der er lægetjek osv.

Latest posts

Back