New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 473K
Transfervindue Sommer 2024
Nu smider jeg nogle navne, der nok er en hylde for høj, trods alt.

-Mads Enggård - Molde - den burde vi kunne have matchet.
-Oscar Fraulo - Utrecht - måske noget skat der "irriterer" her.
-Kristian Arnstad - Anderlecht til Rapid Wien

Jeg siger ikke de navne var mulige, trods alt, men det er frustrerende at vi ikke er nævnt som seriøse bejlere til dem.
Vildt nok at jeg havde den frustration, og så virker det ikke usandsynligt.

Håber ikke den glipper

Med Mads Bech situationen in mente så tror jeg SIB står med kontrakten i hånden ved døren til Fredensvang 😂 Velkommen, skriv lige her først så går vi videre!
Jeg kan godt få papirerne ned til manden, hvis det hjælper på processen :LOL:

Fedt - så var der da endelig lidt ordentlige rygter. Lyder samtidig som en ung mand der tænker sig om og vil have spilletid. Det er fanme spændende hvis vi får en ung 20-årig ind som har kvalitet, lyst og evner til at svinge dirigentstokken.

Men hvilken plads vil han helst spille? Er det for NP eller?

Altid noget han har spillet lidt back - de bliver vilde med ham i Mediano og foreslår ham på wingbacken i løbet af de første par kampe😂

Kom så SIB - lad os få den her helt ind over målstregen🤞

Peeeeniiiis-transfer!
Hvis ikke FCM eller andre rige svin hopper ind og stjæler ham (vil se den officiel), så er det her en drømmesigning…
Ifølge flere internationale medier var han indtil for få dage siden tæt på Rapid Wien, men den glippede, og så kom Glasgow Rangers på banen. Så hvis den holder vand, er det dem vi har snuppet ham for næsen af. Og de ville kun købe spillere til deres start 11. Men mon ikke SIB's renommé i Norge og de mange danske spillere og trænere i Anderlecht har banet vejen for GF 😉.

BREAKING : Fortrolige forhandlinger lækket:

Fortrolige forhandlinger imellem Kristian Arnstad, hans agent Mike fra KeyPass, Stig Inge og Uwe Rösler:

KA: Er det sandt at I har en spiller på midten der hedder Mads Missil?
UR: Mads Emil is his name, and yes hi is good.
KA: Jamen kommer jeg så overhodet til at spille da?
UR: No
SI: Ahemmm.. jo jo, det gør du da, vi havde en anden fjelabe i høst, Magnus Knudsen, han spilde da en hel masse - nu er han i Bundesligaen.
Mike: Åhh Bundesligaen, jamen det er da der du har sagt hele tiden at du gerne vil spille en dag Kristian
KA: Er der da andre på midten som jeg skal kjempe med om plassen da?
UR: Yes, we also have an Icelandic national team player - Even after the transfer window closes, right Stig!!!!
KA: Ja men så vil jeg heller prøve lykken i Glasgow da
Mike: Jamen så får du jo ikke sjansen for at vinde et mesterskab, som her i AGF!
KA: Kommer i til at vinde mesterskabet?
UR: Yes
SI: Ahemm.. vi gør det bedste vi kan men man kan jo ikke sige noget med sikkerhed.
KA: Jamen det lyder da interessant.
Mike: Vi kommer forbi i morgen - så må vi se om vi laver en Mads Bech på jer..
SI: %!€%€!!)&€#

Edit: Han er dog fra maj 2003, så 21 år ifølge FodMob
Ifølge både Wikipedia og Transfermarkt er han født 7. september 2003, så han fylder først 21 om en uge. Ikke at det gør den store forskel.

Anyway, uden at vide ret meget om Arnstad virker det som en signing lige efter den optimale AGF-drejebog: Nøglespiller på nordisk U21-landshold, rykker barren opad også økonomisk, men uden at sprænge skalaen. Stort videresalgspotentiale, hvis projektet lykkes.

Lad os lige få alting helt på plads inden champagnen poppes, men ellers svært ikke at blive begejstret over nyheden.

Hvis Kristian Arnstad var plan C, så er det ikke helt skidt scouting og sportschef arbejde. Men det bliver svært at få noget lavet på arbejde i dag, man kommer jo til at sidde og F5’e AGF.dk hele dagen indtil den forhåbentlig bliver officiel.

Og hvis den glipper Farzam!!!

Hvis det her lykkedes- og det gør det jo som regel, når Farzam melder det - så er det nok et meget godt billede på, at det for en klub kun i begrænset omfang handler om plan A, B og C. Det ligner, at der nogle gange opstår nogle muligheder, der får en Mads Enggaard handel til at ligne en plan C.

(Og nej, jeg aner heller intet om den norske spiller, men norsk u21 landsholdsspiller og masser af kampe i Belgien lyder bedre end noget fra Randers).

Ifølge flere internationale medier var han indtil for få dage siden tæt på Rapid Wien, men den glippede, og så kom Glasgow Rangers på banen. Så hvis den holder vand, er det dem vi har snuppet ham for næsen af. Og de ville kun købe spillere til deres start 11. Men mon ikke SIB's renommé i Norge og de mange danske spillere og trænere i Anderlecht har banet vejen for GF 😉.
Jeg tror Bisseck transferen også hjælper her. Vi har vist, at hvis man performer godt, så er der et kæmpe skifte i vente! - FX Inter

Latest posts

Back