New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 464K
Transfervindue Sommer 2024
Det ligner et køb som jeg efterhånden var begyndt at tvivle på og til en pris langt under hvad jeg frygtede,
hvis vi så alligevel skulle få en spiller af hans kaliber.
Det eneste tvivlsspørgsmål er om de 175cm og 60 kilo er fordelt godt nok til en fysisk liga som Superligaen.
Han kan i hvert fald ikke skuldertackle mig ned fra en barstol i Skolegade.
Han minder vel lidt om Stanislav Lobotka staturmæssigt

Fornemmer jeg at stemningen er løftet lidt herinde? Sådan lidt som en champagneprop der er sprunget, med den helt store udløsning af frustrationer til følge?

Jeg vil lige stadigvæk tillade mig at vente til mandag aften kl. 23.59 med at komme en vurdering af vinduet. Der kommer stadig til at ske flere ting og det hele bliver nok ikke indgående. Arnstad ser spændende ud, men et direkte bytte med Anderson vil blive en svækkelse af os på kort sigt, hvis det er der vi ender. Det er bare næsten umuligt at bygge en superligatrup uden at der sker niveau-udsving.

Fornemmer jeg at stemningen er løftet lidt herinde? Sådan lidt som en champagneprop der er sprunget, med den helt store udløsning af frustrationer til følge?

Jeg vil lige stadigvæk tillade mig at vente til mandag aften kl. 23.59 med at komme en vurdering af vinduet. Der kommer stadig til at ske flere ting og det hele bliver nok ikke indgående. Arnstad ser spændende ud, men et direkte bytte med Anderson vil blive en svækkelse af os på kort sigt, hvis det er der vi ender. Det er bare næsten umuligt at bygge en superligatrup uden at der sker niveau-udsving.
Her er champagnepropperne ikke sprunget endnu🍾🙈 Den skal først være officiel.

Dernæst har vi som du er inde på, stadig et åbent vindue som kan lave forskydninger. Jeg hæfter mig dog ved, at det her tyder på ambitioner om ung kvalitet til fremtiden. Han har set cv som bør indikere, at han sagtens kan være med på det her niveau og være med til at løfte klubben.

Hvad der så kan ske på salgssiden - det er nervepirrende😨 Umiddelbart vil jeg ikke blive overrasket hvis MA bliver solgt. Jeg håber han kan se det nuværende spil og ambitionerne i det klubben foretager, så han i stedet forlænger men jeg har min tvivl. I et strategisk godt scenarie holder vi på ham indtil vinter og har tid til et at køre nye ind.

Derudover er der MEM og Links som også kan være i spil.

Hvis og såfremt den unge Nordmand bliver officiel, håber jeg heller ikke han er den sidste. Vi kan stadig bruge bredde i truppen, hvis vi skal levere over en hel sæson.

Det er det samme hvert vindue!

Jeg mindes ikke, Knoester blev en profil :sneaky:

Fin handel og den rette alder. Profilen passer perfekt med de fleste andre midtbanespillere - han lyder til at være den norske Enggaard -, der har været rygtet til os. Gentager, SIB er tydeligvis ved at gøre truppen yngre og tænker mere end nogensinde på at have salgsbare spillere. Det er vi jo nogle, som har efterlyst i årevis :giggle:

Nu vil jeg gerne have et stort 9er talent 😈

Nu vil jeg gerne have et stort 9er talent 😈
Vi har vel hentet angribertalentet i Gyamfi? Dertil har vi en U21-landsholdsspiller i Bech. Det vi mangler er en spiller der kan tage kampen op med PM og blive en superligaprofil på en position der kræver rutine og snuhed. Jeg tror at vi henter en erfaren erstatning for PM, men det er ikke sikkert at det bliver dette vindue.

Kan vi lave et scoop på et talent nu og her, tager vi selvfølgelig også det med.

Last edited:

En eller anden form for udløsning fornemmes nok. Selvom jeg har været på det hold der var overbevist om at der nok skulle ske noget, er det svært ikke at blive lidt utålmodig som dagene går frem mod deadline og jeg vil også meget gerne lige have den konfirmeret.

Jeg er ligeledes helt overbevist om at der kommer til at ske mere, både ind og ud. Der skal nok komme en angriber som afløser for Serra og jeg forventer også en midtbanespiller mere især efter Akotos skade. Haugen ud er kun godt for ham og klubben, men det er klart at et salg af en profil pludselig kan ændre en hel masse. På indsiden har der været en del rygter der mere handlede om kanterne, så det kan vel heller ikke helt afvises at der ske noget der, men det vil være lidt ærgerligt at sælge Links netop som vi får det store output fra ham.

Økonomisk kan jeg godt se os lave en handel mere på Arnstad-niveau ikke mindst selvfølgelig hvis der bliver solgt en profil.

Det vi mangler er en spiller der kan tage kampen op med PM

Ja en 9er. Jeg er ikke sikker på, Gyamfi er tiltænkt 9er rollen.

Med de priser der er på 9ere spillere, er det oplagt, at se efter en ung talentfuld 9er. Om han findes, er noget andet men en spiller som Harder viser, at du godt kan være ung og blive en SL profil som ung 9er.
I modsætning til tidligere så spiller vi både et mere angrebsbetonet spil og andre spillere er samtidig begyndt at byde sig til med målscoringen. Arbejdsbetingelserne for en 9er i AGF har ikke været bedre siden efteråret under Fisse Erik.

Kan han ikke findes i dette vindue, vil jeg bare lige igen advokere for at bruge Bech, når PM enten skal aflastes eller hvis hans niveau falder.

Latest posts

Back