New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 465K
Transfervindue Sommer 2024
Jeg sagde jo der nok skulle blive hevet en kanin op af hatten 😃 Jeg havde ikke lige tænkt på ham her, men det lyder selvfølgelig meget godt både ift at kunne bidrage med det samme, stadig kunne udvikles mere og forhåbentlig blive et stort salg. Det vil formentlig også være Arnstads tanke at han skal til en endnu større liga næste gang. Det kan godt være det har hjulpet med en norsk sportschef, men han passer jo i hvert fald også ind i strategien med spillere fra “nærområdet.” Forhåbentlig går den igennem i dag.

Hvis han også kommer fordi han er blevet “lovet” en plads i startopstillingen kan det naturligvis pege i retning af et salg og Anderson vil være mest oplagt. Jeg tror dog godt det stadig først kunne være til vinter, men sommervinduet er det mest aktive og Anderson har villet afsted længe. Det sker måske også i dag så. Og i så fald velsagtens til en pris der giver et samlet overskud på det bytte på midtbanen, som så også vil koste lidt sportsligt på kort sigt, men være en god udvikling på længere sigt.

Polle og Power som 6er, med Brandhof og Callø som reserver, og vores mere offensive 8ere i MA, MEM, Arnstad, med Duelund som er på vej tilbage.. Shit en midtbane..

Kunne vi nu lige få en backup til PM, som har et nogenlunde niveau, så ser det satme vildt ud
Jeg er stadig ret overbevist om at der også kommer en angriber - og Haugen er her næppe heller når vinduet lukker.

Hvis Kristian Arnstad var plan C, så er det ikke helt skidt scouting og sportschef arbejde. Men det bliver svært at få noget lavet på arbejde i dag, man kommer jo til at sidde og F5’e AGF.dk hele dagen indtil den forhåbentlig bliver officiel.

Og hvis den glipper Farzam!!!
Frygter stadig han drejer et eller andet sted på E45

Spændende nyhed at stå op til. Har aldrig hørt om manden men det man læser lyder godt. Han er naturligvis ikke blevet lovet en startplads, men med lidt tro på egne evner mener han nok han vil få masser af spilletid. Hvis han skulle loves en startplads, så skal han nok gå længere ned i niveau og det er næppe interessant. Men nu kan vi bedre skifte kvalitet ind også taget i betragtning at MA ofte rykkes ud på wingbacken i løbet af en kamp.

Det er det samme hvert vindue!
Lige som jeg er ved at miste håbet, ligesom jeg begynder at tvivle... PUF!!! Så tryller SIB ét eller andet op af hatten. Nogle gange er det Serra, andre gange er det Norges U21 anfører med kampe på højeste belgiske niveau...
Håber den bliver officiel meget snart! Jeg har møder hele dagen, og det er bare vildt uprofessionelt at være fraværende i en grad, som jeg givetvis kommer til at være nu!

Jeg sagde jo der nok skulle blive hevet en kanin op af hatten 😃 Jeg havde ikke lige tænkt på ham her, men det lyder selvfølgelig meget godt både ift at kunne bidrage med det samme, stadig kunne udvikles mere og forhåbentlig blive et stort salg. Det vil formentlig også være Arnstads tanke at han skal til en endnu større liga næste gang. Det kan godt være det har hjulpet med en norsk sportschef, men han passer jo i hvert fald også ind i strategien med spillere fra “nærområdet.” Forhåbentlig går den igennem i dag.

Hvis han også kommer fordi han er blevet “lovet” en plads i startopstillingen kan det naturligvis pege i retning af et salg og Anderson vil være mest oplagt. Jeg tror dog godt det stadig først kunne være til vinter, men sommervinduet er det mest aktive og Anderson har villet afsted længe. Det sker måske også i dag så. Og i så fald velsagtens til en pris der giver et samlet overskud på det bytte på midtbanen, som så også vil koste lidt sportsligt på kort sigt, men være en god udvikling på længere sigt.
Det er vel næppe med en Anderson ud nu, for så mangler vi stadig en spiller til midtbanen.

Hvis vi signer ham, så viser det også hvor hermetisk lukket der er blevet i AGF.

Jeg har ingen steder læst noget som helst om ham her...
Det er fordi han slet ikke findes. Det er en NPC Stig har opfundet til lejligheden for at se godt ud. Han brugte hele dagen i går på at lave profiler på diverse statistiksider for at det skulle se legit ud.

Vi sælger ikke nogen nu. Det kan jeg virkelig ikke tro. Det vil dræbe meget af det momentum vi har og det er ikke noget vi skal risikere. Men altså, man kan jo ikke gardere sig mod crazy bud som 40+ mio. for MA eller 60 mio. for MEM.

Som priserne eksploderer lige nu, er det faktisk ikke helt urealistisk med sådanne bud.
Men wow et efterår vi kan have, hvis vi holder på den nuværende trup og lige får byttet Haugen med én, der kan ramme målet.

Og kender man GF ret, så venter de med og præsentere ham til AGF Walk...så man kan få lov til og side med dårlig mave et ekstra døgns tid
Jeg tror også den første udmelding vi får omkring spillere faktisk er ud. Jeg tror Haugen ryger ud meget snart. Så kan man være endnu mere nervøs endnu længere.

Faktisk så er jeg, om ikke nervøs, så ldit bekymret for de næste par dage.

Er der nogle spillere der kommer bud på, hvor vi på den ene eller anden måde har en forpligtigelse til at sælge, både overfor klubben og måske også over for spilleren. Jeg kan, udover måske Haugen og Anker ud, så kan jeg ikke overskue hvis vi mister en profil.

FCK er igang med at satse, og nogle af deres signings ligner ikke plug and play spillere, f.eks. i centerforsvaret, hvor de køber to spillere til cirka 30-40 millioner, og nu kan jeg se Nagalo, der er yngre og har erfaring fra mere end 100 kampe i Superligaen, koster 10-15 millioner mere. Der må i klubben også være en erkendelse af, at de ikke kan spille 8 mand ind på holdet henover efteråret. Hvis Oskarsson ryger, henter man så en ung spiller der kan afløse over tid, og en rutineret boks-angriber med garanti for mål der kender Superligaen?

Anderson har været en tro væbner, hvis der kommer et "money move" skylder man ham næsten ikke at komme ned og få 1 mill Euro om året, og lav skat?

KOM SÅ MÆ'EN! 🤩
Curb Your Enthusiasm Bingo GIF by Jason Clarke

Latest posts

Back