Transfervindue Sommer 2024
Jeg sagde jo der nok skulle blive hevet en kanin op af hatten
Jeg havde ikke lige tænkt på ham her, men det lyder selvfølgelig meget godt både ift at kunne bidrage med det samme, stadig kunne udvikles mere og forhåbentlig blive et stort salg. Det vil formentlig også være Arnstads tanke at han skal til en endnu større liga næste gang. Det kan godt være det har hjulpet med en norsk sportschef, men han passer jo i hvert fald også ind i strategien med spillere fra “nærområdet.” Forhåbentlig går den igennem i dag.
Hvis han også kommer fordi han er blevet “lovet” en plads i startopstillingen kan det naturligvis pege i retning af et salg og Anderson vil være mest oplagt. Jeg tror dog godt det stadig først kunne være til vinter, men sommervinduet er det mest aktive og Anderson har villet afsted længe. Det sker måske også i dag så. Og i så fald velsagtens til en pris der giver et samlet overskud på det bytte på midtbanen, som så også vil koste lidt sportsligt på kort sigt, men være en god udvikling på længere sigt.
Hvis han også kommer fordi han er blevet “lovet” en plads i startopstillingen kan det naturligvis pege i retning af et salg og Anderson vil være mest oplagt. Jeg tror dog godt det stadig først kunne være til vinter, men sommervinduet er det mest aktive og Anderson har villet afsted længe. Det sker måske også i dag så. Og i så fald velsagtens til en pris der giver et samlet overskud på det bytte på midtbanen, som så også vil koste lidt sportsligt på kort sigt, men være en god udvikling på længere sigt.