New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 653
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 20-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00
Til gengæld er jeg vild med, JP stoler på Emmery. Han kunne bruge et hav af undskyldninger for at bænke ham i en udekamp mod et af de bedste hold udenfor toppen af top 5 ligaerne og ingen, vil kunne brokke sig.
Det siger noget om strategien men mest om den udvikling Emmery er igennem og de præstationer han har leveret.

Interessant at Jørgensen har overhalet Anderson, respekt for det.

Som da Serra blev valgt som starter i foråret var der et element af at PM havde underhalet ham. Det er der måske også lidt af med Anderson, men Jørgensen har stadig vundet pladsen.

Jeg var spændt på om Solbakken ville starte, men det var et long shot. Håber Knudsen er tilbage på 100%, det er nødvendigt.

Carstensen har været noget sølle. Spørgsmålet er, om det er en meget defensiv prioritering fra JP, eller om Carstensen bare har tvunget Andersen på banen? Uanset, er det godt for Jacob at være tilbage på den normale position.

Til gengæld er jeg vild med, JP stoler på Emmery. Han kunne bruge et hav af undskyldninger for at bænke ham i en udekamp mod et af de bedste hold udenfor toppen af top 5 ligaerne og ingen, vil kunne brokke sig.
Det siger noget om strategien men mest om den udvikling Emmery er igennem og de præstationer han har leveret.
Det var en fejl ikke at have Emmery fra start i Baku. Så langt er det nået.

Det siger nu mest af alt at Links har haft en ringe sæsonstart og Emmery har klart overstrålet ham. Strategi eller ej så spiller Emmery fordi han sportsligt er den bedste af de to pt. Men det er fedt at se ham og to andre helt unge i Bogere og Camara på så stor en scene. Lad os nu få nogle gode præstationer.

Ja. Han er meget konsistent Poulsen i at undgå at falde i en 5’er. Det kan være ret besværligt at spille sig ud af den hvis man er presset helt i bund. Har ikke set opstilling for Benfica, men spændende hvis han spiller over for Prestianni

Latest posts

Back