New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 918
  • Views Views: Views 74K
Fodbold på tv
Objektivt set er FCK-Randers og Viborg-FCN vel de mest afgørende kampe i sidste runde.
FCM-Brøndby er dog helt sikkert en favorit hos udbyderne. Så det gør vel AGF til 4. valg. Måske TV2 Sport? (Efter TV3+, TV3 Sport og TV2 Sport-X. Med de to sidste på nogle inferiøre Viaplay-kanaler. Men skal TV2 have 3 kampe, så kunne en af kampene jo også komme på hovedkanalen.
De skal vel have 3 kampe hver som normalt? Og mindes også de skiftes til at have 1. Valget.

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige tråd men nu skal Riddersholm og Henriksen være faste deltagere i tirsdagstrænerne. Egentlig troede jeg det var sådan en retrætepost for gamle koryfæer men de er vel ikke helt gået på pension endnu;)

Fællesnævneren er, at de har ekstremt meget X-factor. De kan sætte Dan Hammer og mig på plads, når vi bliver for frembrusende, og de er virkelig motiverede. Hvis programmet ikke bliver godt herfra, så er det kun mig, man kan pege på. Så er jeg ikke dygtig nok, lyder det fra Carsten Werge, der er fodboldredaktør på TV 2 Sport.

Henriksen kan jeg godt undvære, en af de trænere jeg har det allersværest med ja man kan godt kalde det et fodboldhad. Riddersholm er trods hans Djøf sprogbrug god på skærmen (jo han er @Stone Cold 😅) , fordi han er markant men uden at være tabloid som en Peter Sørensen desværre er blevet.

I øvrigt er det et godt program men jeg elsker også diskussionsformatet fremfor nogle tågehorn som skal overgå hinanden i tabloidudtalelser.

Henriksen kan jeg godt undvære, en af de trænere jeg har det allersværest med ja man kan godt kalde det et fodboldhad. Riddersholm er trods hans Djøf sprogbrug god på skærmen (jo han er @Stone Cold 😅) , fordi han er markant men uden at være tabloid som en Peter Sørensen desværre er blevet.

I øvrigt er det et godt program men jeg elsker også diskussionsformatet fremfor nogle tågehorn som skal overgå hinanden i tabloidudtalelser.
Jeg kommer aldrig - ALDRIG - til at indrømme at Varmluftsballonen Glen er god til noget som helst andet end at være træls hele dagen. :ROFLMAO: ...men jeg kan gå så vidt som til at undlade at sige dig midt imod på denne ;)

Egentlig meget enig.

Var jegvspiller ville jeg rigtig gerne have Henriksen, men gider ikke høre på ham.

Mht Glenn, så prøv at lukke øjnene (ikke ørerne) næste gang Christian Rabjerg Madsen bliver interviewet i valgkampen. Det er 100% Glenns barn, som han fik til el halbal da han mistede mødommen som 14 årig.

Var jeg spiller, løb jeg skrigende bort. Synes han er en af de mest overvurderede danske trænere sammen med Thomasberg (en gåde begge trænere har fået udenlands jobs).
Jeg synes Henriksens motivations snak i Brønshøj er legendarisk. Men jeg har også altid spillet opad, både i årgange som ung og da jeg blev senior lidt over min rigtig “vægtklasse”.

Det har altid skyldes for lidt fysisk.

Derfor har jeg altid elsket en træner der kun få mig helt op at køre, så jeg om ikke andet var bedst på “indstilling”

Men kan sagtens forstå typer som Arnstad, Yakob osv sætter pris på en analytiker mere end en motivator.

Det er lige gået op for mig, at Viaplay tilbyder et produkt med adgang til alt dansk fodbold inklusiv Bundesliga (af årsager, jeg ikke kan gennemskue). Hvis man har reklamer med i, kan man få det for 249. Jeg har ikke helt gennemskuet, om det er noget for mig, men jeg tænkte, det i hvert fald måske kunne være relevant for andre.

Det er lige gået op for mig, at Viaplay tilbyder et produkt med adgang til alt dansk fodbold inklusiv Bundesliga (af årsager, jeg ikke kan gennemskue). Hvis man har reklamer med i, kan man få det for 249. Jeg har ikke helt gennemskuet, om det er noget for mig, men jeg tænkte, det i hvert fald måske kunne være relevant for andre.

Altså jeg hader det selskab mere end jeg hader byldepest i røven og kun bagepapir i huset til at tørre med, men de HAR faktisk lavet lidt om på deres pakker, og f.eks. Gjort det billigere hvis man kan nøjes med dansk fodbold…

Altså jeg hader det selskab mere end jeg hader byldepest i røven og kun bagepapir i huset til at tørre med, men de HAR faktisk lavet lidt om på deres pakker, og f.eks. Gjort det billigere hvis man kan nøjes med dansk fodbold…
Det er de jo også nød til når f.eks. Disney+ køber Europaleague og Conference League og inkluderer dem i en pakke til 69 kr m. Reklamer og 99 kr reklamefri. Det er svært for Viaplay at blive ved med at forsvare så voldsom en overpris, de mister kunder, og alle deres krumspring med at sprede kampene ud på flere og flere forskellige kanaler (TV3+, TV3 MAX, TV3 Sport, See, TV3 Sport News), ender med at koste dem livet.

Nu har jeg selv tilvalgt deres primære kanal TV3+ i en vælg selv løsning, for at kunne se en AGF kamp her. Men den bliver da fravalgt igen så snart det er muligt, for det er da en virkeligt elendig TV kanal der viser re-runs af amerikanske sekunda serier, som kører uendeligt med 6 daglige afsnit i røven af hindanden, efterfulgt af gamle film som er nærmest gratis for dem at vise. En helt ekstrem overbetaling for en meget meget ringe tv kanal.

Jeg købte den til den første semifinale - trangen til at se AGF blev simpelthen for stor. Nu opsagt igen men lever med de kr. 249 for at se de to kampe.

Nu har jeg selv tilvalgt deres primære kanal TV3+ i en vælg selv løsning, for at kunne se en AGF kamp her. Men den bliver da fravalgt igen så snart det er muligt, for det er da en virkeligt elendig TV kanal der viser re-runs af amerikanske sekunda serier, som kører uendeligt med 6 daglige afsnit i røven af hindanden, efterfulgt af gamle film som er nærmest gratis for dem at vise. En helt ekstrem overbetaling for en meget meget ringe tv kanal.

Den kanal er intet mindre end elendig (når de ikke viser sport). Der er intet som i absolut intet, jeg nogensinde gider se........... Den indgår kun i bland-selv-pakken hos Norlys for at kunne se AGF's kampe.

Muligvis et dumt spørgsmål, men kan man så se alle kampe i hhv. SL og BL - eller kun nogle af dem? Og er reklamerne midt i fodboldkampen, eller kun i pauserne som man er vant til?

hvis der dog bare kunne være et abonnement der gav adgang til AL DANSK FODBOLD - og ikke bare viasats kampe...
Jeg har den store pakke hos norlys, og det giver alle kanaler der viser superligaen og PL (på nær de kampe der vises på Prime, som vi dog også har som en del af vores streaming-univers).

Men pokalen og 1.div har jeg ikke. Og det gad jeg godt. Og jeg er med på at Yousee har viasat sport news nu i pakkerne, og at den kan fås med viaplay mm.

Men ak. Dansk fodbold (divisionerne, superligaen og pokalen) for 300kr/md, så købte jeg.

Muligvis et dumt spørgsmål, men kan man så se alle kampe i hhv. SL og BL - eller kun nogle af dem? Og er reklamerne midt i fodboldkampen, eller kun i pauserne som man er vant til?

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar;)

Man kan se alle pokalkampe, tre SL kampe pr. runde (altså ikke dem, som TV2 har rettigheder til) og jeg formoder, man kan se alt BL, eftersom Viapjat ikke deler rettighedernede med nogen mig bekendt. Mht. reklamer antager jeg, at det er før programmerne og i pausen (og inden start af de film og serier, som også er med i pakken). Jeg vil være forundret, hvis det er midt i kampene.

Latest posts

Back