New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 165
  • Views Views: Views 8K
Added to Calendar: 20-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    63
  • This poll will close: .
Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00
Bisseck havde altså også sine startvanskeligheder og især det fysiske haltede som også gik ud over spillet. Som jeg husker det skulle vi ind i hans anden sæson før han sådan for alvor lignede en der voksede ud af ligaen. I nedrykningsspillet var han også lidt ind og ud af holdet. Men det var selvfølgelig også en helt forfærdelig sæson for alle. Og han kom med lidt førsteholdserfaring fra Køln, Kiel og Roda. Camara har spillet 206 minutter og allerede imponeret på en svær udebane i Viborg. Taktisk er Superligaen et svært sted at komme ind.
Jeg havde ikke set Bisseck mange minutter i første kamp før jeg var helt med på, at han var starter. Enig i det tog længere før han begyndte at stikke så meget ud at jeg tænktr han var for god til suppen.

Camara har primært imponeret ved ikke at falde igennem. Der er ikke kigget der siger mig, at han er starter eller andet end at han skal have solid støtte hver gang han spiller.

Det er en helt fair indvendig at Camara er et stykke fra hvor Bisseck vsr, da han kom til AGF. Og i at hvis han fortsætter sin udvikling kan det blive meget spændende.

Men indtil videre er han en spiller der 'koster' at have på banen ogsom skal forbedre sig på mange fronter for at være på niveau med en starter i AGF.

Det kan være Camara bliver den Bisseck vi så meget tidligere i sit forløb. Jeg forstår hvor kommentaren kommer fra. Men der er mange ting der skal gå op, før Camara er i nærheden af den Bisseck, der dukkede op i Århus. Og derfra er der endnu mere, der skal flaske sig.

Jeg havde ikke set Bisseck mange minutter i første kamp før jeg var helt med på, at han var starter. Enig i det tog længere før han begyndte at stikke så meget ud at jeg tænktr han var for god til suppen.

Camara har primært imponeret ved ikke at falde igennem. Der er ikke kigget der siger mig, at han er starter eller andet end at han skal have solid støtte hver gang han spiller.

Det er en helt fair indvendig at Camara er et stykke fra hvor Bisseck vsr, da han kom til AGF. Og i at hvis han fortsætter sin udvikling kan det blive meget spændende.

Men indtil videre er han en spiller der 'koster' at have på banen ogsom skal forbedre sig på mange fronter for at være på niveau med en starter i AGF.

Det kan være Camara bliver den Bisseck vi så meget tidligere i sit forløb. Jeg forstår hvor kommentaren kommer fra. Men der er mange ting der skal gå op, før Camara er i nærheden af den Bisseck, der dukkede op i Århus. Og derfra er der endnu mere, der skal flaske sig.
Han er det bedste bud når Tingager er skadet, og Dalsgaard gror gulerødder. Så kan godt være han koster, men ikke nær så meget som alternativerne og udover at han koster, så bidrager han også.

Bidrager - svært at forene med talenter det ved jeg godt, men han bidrager også til holdet. Man har indtryk af at en enhver situation hvor et talent sættes på banen handler om barmhjertighed og næstekærlighed, der resulterer i at alle de andre spillere skal rende og rydde op efter dem, og ikke om at trænerstaben faktisk mener at spilleren kan bidrage til holdet.

JJ nævnte det specifikt omkring kampen i Poznan, hen forventede at de ældre spillere, nu skulle til at tage sig af flere ting, da Storch og Camara kom ind, men det klarede de selv.

Så igen, arbejd med at talenter ikke kun er i jobtræning, men faktisk også kan være de spillere der vil bidrage mest på banen i den givne situation. Til at hjælpe med den store holdningsændring, kan det anbefales at gense målene fra Tchamche, Bogere, Emmery og TK i sidste sæson, der var talenterne afgørende i forhold til at vinde det danske mesterskab.

Camara er 19 år, og blev det i marts. Bisseck var 20 år da han kom til AGF, og blev 21 år kort efter i november. Dvs. ca 1,5 års forskel på Bissecks første kampe og Camaras første kampe for klubben. Derudover spillede Bisseck sine første kampe med Tingager, Polle, Hausner og en fem år yngre Jesper Hansen på mål. Det er mange faktorer, som jeg mener taler for at Camara gør det godt.

Camara er 19 år, og blev det i marts. Bisseck var 20 år da han kom til AGF, og blev 21 år kort efter i november. Dvs. ca 1,5 års forskel på Bissecks første kampe og Camaras første kampe for klubben. Derudover spillede Bisseck sine første kampe med Tingager, Polle, Hausner og en fem år yngre Jesper Hansen på mål. Det er mange faktorer, som jeg mener taler for at Camara gør det godt.
Men de er jo også to vidt forskellige spillere. Bisseck havde jo et bevægelsesmønster som en mindre spiller når det kom til vendinger osv, hvor Camara er mere en udpræget stor gut der er bedst når han aggressivt forsvarer fremad.

Men de er jo også to vidt forskellige spillere. Bisseck havde jo et bevægelsesmønster som en mindre spiller når det kom til vendinger osv, hvor Camara er mere en udpræget stor gut der er bedst når han aggressivt forsvarer fremad.
Ja - det er ikke på stilen de skal sammenlignes :ROFLMAO:

Der ser ud til at være en voldsom fysik hos Camara men det er endnu alt for tidligt, at konkludere noget som helst - der vil komme udsving og det er slet ikke sikkert han formår at løfte niveauet. Men lige nu ser det rigtig fornuftigt ud og så agerer JP vel ud fra det.

Jeg er stadig spændt på opstillingen i dag og om vi går på kompromis med spillestilen - måske det bliver mere defensivt som ham den Portugisiske journalist foreslår. På den anden side, vil det være et stort udstillingsvindue for f.eks. Emmery og lidt synd, hvis han skal på bænken. Han leverer altså mange farlige offensive aktioner. På den anden side vil det være et stort match overfor Bah - lige en dyst som landstræneren kan bruge til noget;)
Udstillingsvindue gælder også for Camara - kan han være med på dette niveau, er der lige pludselig mange som holder øje. Sidst men ikke mindst gælder det naturligvis også for Bogere. Et par kasser i dag, så er han kørende:D Gerne på en friløber, så han kan vise det magter han også.

Puha.... det bliver spændende om vi kan holde stand. KSDH💙🤍💙

Latest posts

Back