New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 37
  • Views Views: Views 2K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    39
  • This poll will close: .
Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00
Kamyk er simpelthen et fysisk pragteksempel. Som barn dyrkede han gymnastik, og som han selv har fortalt, hjalp det ham rigtig meget i hans fodboldkarriere, fordi han blandt andet lærte at falde korrekt efter dueller med modstanderne.

Måske vi skal til at træne vores unge spillere i en af de discipliner klubben blev grundlagt på. (Våbenbrug er jeg mere i tvivl om de kan drage nytte af)

Palle Sørensen er vist den sidste gymnast vi har haft på holdkortet.

Det bliver en mundfuld imod Benfica, ikke mindst hvis vi stiller med samme hold som imod Viborg. Men jeg tror nu alligevel at vi kommer til at gøre en god figur i de to kampe. AGF har altid spillet deres bedste europæiske kampe som underdogs, det ville derfor have været ekstra fedt at spille CL, for der er kun underdog kampe. Jeg tror på en gentagelse af Club Brügge kampene - vi falder med æren i behold, og får vasket noget af skammen fra Baku væk.

På TV2 play figurere kampen ikke.
Det gør den heller ikke på Disney+
Mærkeligt UEFA ikke har solgt playoff-runderne i UECL og EL i en samlet pakke som Champions League, hvor Play-off runden her, er dækket af dem som har rettighederne af hovedturnering og skal dækkes som en Champions League.
Altså kunne Elkjær, Mølby eller Michael Laudrup siddet og været eksperter på AGF 😄

Nå, mon ikke bold.dk samler den op så når de har købt kampen af Benfica.

Mærkeligt UEFA ikke har solgt playoff-runderne i UECL og EL i en samlet pakke som Champions League, hvor Play-off runden her, er dækket af dem som har rettighederne af hovedturnering og skal dækkes som en Champions League.
Altså kunne Elkjær, Mølby eller Michael Laudrup siddet og været eksperter på AGF 😄

Nå, mon ikke bold.dk samler den op så når de har købt kampen af Benfica.
Disney+ viste FC Midtjyllands Europa League-kvalkampe mod Besiktas og har (tror jeg) vist Conference League også. Mon ikke, at det er der, man kan se den?

Måske vi kan ende med portugisiske kommentatorer, men mon ikke det også går! 😁

EDIT:
Det vigtige forbehold: LiveModeTVs fodboldstreams ser ud til at være geoblokeret til Portugal. Ved den seneste Benfica–Hearts-kamp rapporterede seere uden for Portugal, at YouTube blokerede transmissionen – også ved visse VPN-forbindelser. Derfor er den portugisiske stream bekræftet, men det er ikke sikkert, at den åbner fra en dansk internetforbindelse.
1786963781578.webp

De gode folk på ksdh har talt med nogle værtshusholdere, der, helt i fagets ånd, maner til besindighed. Men der er altså ingen dansk rettighedshaver offentliggjort endnu:

Latest posts

Back