New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 163K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Ja, det gør jeg også. Som spiller. Og han er en tabende spiller.

Han fik dog en chance, og den spildte han. Ligesom han har forspildt alle andre chancer både sidst og nu.

Så nu spørger jeg igen: Hvor mange chancer skal han have?

Du gav ham en chance, var det i 1 kamp hvor han spillede ude af position? Jeg tænker alle spillere vi køber som spiller ude af position, som ikke levere fra dag 1 får samme behandling af dig?

Du har et helt usundt had til ham.

Chancer? Jeg synes som minimum en spiller købt til omkring 10mil, skal have 5-10 kampe, på det stærkeste hold, på sin yndlings position før man kan tale om at han har "fået chancen".

Jeg vil dog aldrig nogensinde kalde en AGF spiller for taber og sige at jeg hader vedkommende, ligegyldigt hvor dårlig vedkommende spiller. Hvem har behov for fjender når egne fans siger sådan noget?

Du gav ham en chance, var det i 1 kamp hvor han spillede ude af position? Jeg tænker alle spillere vi køber som spiller ude af position, som ikke levere fra dag 1 får samme behandling af dig?

Du har et helt usundt had til ham.

Chancer? Jeg synes som minimum en spiller købt til omkring 10mil, skal have 5-10 kampe, på det stærkeste hold, på sin yndlings position før man kan tale om at han har "fået chancen".

Jeg vil dog aldrig nogensinde kalde en AGF spiller for taber og sige at jeg hader vedkommende, ligegyldigt hvor dårlig vedkommende spiller. Hvem har behov for fjender når egne fans siger sådan noget?
Nu får du det til at handle om mig, men det handler om en spiller, som ganske enkelt ikke er god nok til at spille for et mesterhold. Han er en tabende spiller. Det er det, jeg kalder ham. Jeg gik ud fra, at det var åbenlyst.

Vi købte ham for 15 mio., og han fik uendeligt mange chancer. Hans spillestil er den samme nu, og det samme er hans unoder. Så ja, jeg gav ham i al fairness én chance for at vise, at han havde forbedret sig. Det har han ikke. Det hader jeg at se på igen og igen.

Og ved du hvad, jeg tror, Anderson er totalt ligeglad med, hvad jeg eller andre på et debatforum mener om ham. Der er intet offer her, og min sundhedstilstand er ikke noget, du skal bekymre dig om overhovedet.

Nu får du det til at handle om mig, men det handler om en spiller, som ganske enkelt ikke er god nok til at spille for et mesterhold. Han er en tabende spiller. Det er det, jeg kalder ham. Jeg gik ud fra, at det var åbenlyst.

Vi købte ham for 15 mio., og han fik uendeligt mange chancer. Hans spillestil er den samme nu, og det samme er hans unoder. Så ja, jeg gav ham i al fairness én chance for at vise, at han havde forbedret sig. Det har han ikke. Det hader jeg at se på igen og igen.

Og ved du hvad, jeg tror, Anderson er totalt ligeglad med, hvad jeg eller andre på et debatforum mener om ham. Der er intet offer her, og min sundhedstilstand er ikke noget, du skal bekymre dig om overhovedet.

Du virker tyndhudet når man tænker på hvad du selv råber og kalder vores spillere, men dig om det.

Andersson er faktisk også en mester spiller da han er tidligere danmarksmester, som er dit nye kriterie for hvor lang snor du giver folk.

Jeg stopper nu, bider ikke på din agenda mod ham mere.

Jeg stoler 100% på JP når han udvælger sine spillere, han er jo danmarksmester.

Jeg synes o. præciseringen af at det er som spiller, ikke som person. Det var uklart, men jeg har hele tiden tolket det som slutning på spilleren, der lyder personlig og ikke en slutning om personen.

Jeg er uenig, man kan se hvor kritikken kommer fra.

Man har altid favoritter og mindre foretrukne spillere, det er naturligt.

Med den autoritet jeg har som tidligere barometervinder, vil jeg gerne blåstemple kommentarerne om Anderson og bringe dem ind i en kontekst af frustration over en spiller. Det er baseret på indtryk fra banen og kan ændres på samme vis.

Latest posts

Back