Det var trejde nederlag i træk. Håber de ét eller andet sted kan tage noget positivt med sig fra det her, tror det er svært som elite sportsmand, men håber. Vi skal vinde over OB
Opløftende at vi får sat prop i defensivt. Meget bedre med Jakob Andersen ind på højre stopper.
Offensivt kun enkelte gode spil sekvenser men det fører ikke rigtig til noget fordi arnstad typisk holder et træk for meget på bolden.
Jeg gad så godt have set vores forsvar fra sidste sæson i de her kampe. Det irriterer mig grænseløst at det er lappe løsning på lappeløsning når vi endelig er i Europa..
Det var trejde nederlag i træk. Håber de ét eller andet sted kan tage noget positivt med sig fra det her, tror det er svært som elite sportsmand, men håber. Vi skal vinde over OB
Ærgerligt de ikke lige scorer til 4-1. Alle ved at det er den farligste føring.
Spøg til side: JA spillede pisse godt i anden halvleg. Spiller hele kampen overfor Presstiani og så Schjelderup, men står meget fint igen. Var det kampen, hvor han stemplede ind som højre stopper?
Arnstad viser hvorfor han er rygtet til rivalerne fra Sporting og hvorfor han er blevet anfører for vores hold. Sublim indsats, hvor han konstant søger og fordeler bolden og på intet tidspunkt gemmer sig.
Emmery kan udfordre ethvert forsvar. Her kommer hans ubekymrede og direkte spillestil virkelig ham til gode. Fantastiske udfordringer og diverse scouts må notere og slikke sig om munden. Benfica vil uden tvivl indstille sig bedre på ham i returen.
Camara vil jeg også nævne, på en dag hvor forsvaret var presset som aldrig før i 1. Halvleg. Han er kold i røven. Stadig med fejlmargin, men potentialet er indlysende. Fysikken og pasningerne frem i banen bliver mange penge værd og han har udviklet sig med ekspresfart.
Til sidst: Hedenstad. Den dag han lærer at spille med fødderne (og ramme en medspiller på sine udspark) så har vi en komplet målmand. Hans målmandsspil holder os i live i 1. Halvleg og jeg forudser, at hvis han fortsætter sådan, så bliver han landholdsudtaget, da Norges målmænd i bedste fald er middelmådige.
Konge 2 halvleg. Alle hæver vel niveauet fra 1 halvleg?
Arne er på bisseck niveau, alt for god til os og ligaen når han spiller sådan her. JA er højre stopper nu, hold op han er blevet god! Hedenstad er ubestridt første keeper nu, som en anden skrev, så er alt den snak om hans spil med fødderne overdrevet. Emmery bliver vores største salg nogensinde, Benfica sætter 2 på ham, og han gør stadigvæk som det passer ham.
Kahl og Bech også markant bedre i 2 halvleg.
Glæder mig til at skulle til Randers næste uge, der er sgu noget på spil endnu!
Jeg skrev vist tidligere (eller også har jeg kun tænkt det), at alt fra 3-0 og mindre er godkendt i min bog. 3-1 er således et fint resultat.
Det var tydeligt, at vi var oppe mod overmagten.
Men hvis de ikke møder op i Randers om en uge, sådan mentalt, så kan det altså godt blive en fodboldkamp.
Og ja vi taber og Hedenstad holder os inde i kampen, men når de kommer hjem, så tror jeg, at alle spillerne er stolte af, at de kunne lukke Benfica ned i anden halvleg (jaja de satte også tempoet ned) og at to af målene kom efter dårlige clearinger mens det tredje var et straffe.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.