New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 922
  • Views Views: Views 75K
Fodbold på tv

Det virker til der har været ekstremt meget medie-fokus på det første mesterskab i 40 år. Det er også en god historie og formentlig noget som mange fans kan relatere til har været forfærdeligt for os.

Selv når jeg forsøger at korrigere for egen AGF bias, så virker det som om der er mere fokus denne gang. Men det er selvfølgelig heller ikke bare Fck som kører endnu et mesterskab i skabet. Det er en rigtig traditionsklub som gør det på et langt mindre budget - og så med den sympatiske JP i front 💪 Det bliver vel ikke større.

Det virker til der har været ekstremt meget medie-fokus på det første mesterskab i 40 år. Det er også en god historie og formentlig noget som mange fans kan relatere til har været forfærdeligt for os.

Selv når jeg forsøger at korrigere for egen AGF bias, så virker det som om der er mere fokus denne gang. Men det er selvfølgelig heller ikke bare Fck som kører endnu et mesterskab i skabet. Det er en rigtig traditionsklub som gør det på et langt mindre budget - og så med den sympatiske JP i front 💪 Det bliver vel ikke større.
Det har jo været helt vildt. Jeg har altid været ret vokal vedr. mit tilhørsforhold til AGF - men alligevel ... Messengerhilsner fra folk, jeg ikke engang kender, kolleger og samarbejdspartnere der mailer lykønskninger - tre telefonopkald! Hvis man havde hold med et FC-hold ligesom så mange andre, så havde det da helt sikkert været anderledes ...

Men jeg har det lidt ligesom Mads Skjern i Matador, da konen bemærker, hvordan hele byen flager i anledningen af hans fødselsdag: "Det manglede også bare, Ingeborg!"

Latest posts

Back