New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 624K
Transfervindue Sommer 2026
Du spurgte, hvad vi hang vores positive hat på. Jeg hænger min hat på, at CV ved, hvad han laver.

Hvis CV ikke henter flere forstærkninger, så vil min først indskydelse være, at det ikke har været muligt at at hente spillere af tilpas kvalitet og at CV at de unge har ligeså meget kvalitet, som det, han kunne have hentet.

Så ja, det er et seriøst svar på dit tænkte scenarie, hvor du kun opererede med to mulige udfald.
Ok.

Men er vi så ikke derude, hvor 'hvad CV gør er altid det rigtige'.

I starten af vinduet:

"Der er fødekæde, VM og spillere der vil se hvilke muligheder der er og afventer AGF opnår gruppespil. Ro på, CV er garvet, han venter til sidst i vinduet og så bliver det pisse fedt."

Efter Poznan:
"Man kan ikke få nogen spillere nu. Vent på de spillere der bliver hevet hjem sidst i vinduet, CV er pisse god".

"Man kunne naturligvis være uansvarlig og købe nogen nu, man så er det udelukkende for at satse kortsigtet, men bagefter hænger man på en 5-årig aftale"

Senest
" Ro på, der er to uger tilbage af vinduet, det bliver fedt"

Og nu
"Ro på. Hvis det lykkes er det fedt og hvis det ikke lykkes er det også fedt".

Er det fair at sige det er svært for CV at fejle i dine øjne? Han er jo garvet og der er altid et hensyn man kan vægte - talenter, høj nok kvalitet, hvem der er tilgængelig.

Jeg synes det er svært at få et billede af hvornår du i givet fald ville være skuffet over CV.

At det var et usædvanligt kort svar som ikke gav svar på noget - men lad os parkere den der. Så er vi videre.
Fint, så var mit svar også relativt afstemt med situationen. Jeg synes ikke den bør stoppe på det punkt, fordi jeg tror du var nysgerrig på noget, og kom til at spørge på en mindre hensigtsmæssig måde.

Jeg skrev 'brudstykker'. Man kunne spørge 'af hvad', og så ville jeg svare 'indikationer på hvad AGF ser på'.
Det er tyndt, men vi har ikke andet. Og det er Nordås, Botheim, Igor, Brorson vi har hørt om.

En glimrende indvendig er, at man intet havde hørt om Rösler før han kom til klubben. Det kan godt lune i en generel bekymring om at CV satser højt, men ikke har økonomi til at nå i mål og må vente i kø for at finde ud af det.

Vi er sikkert enige i at håbe på forstærkninger til AGF. Jeg har ventet spændt siden vinduet åbnede. Og nu nærmer man sig lukningen. Bliver det 1, 2 eller 3? Skal man sælge før man kan købe? Hvordan passer det med en markant øgelse af det sportslige budget? Hvor dybt går man på de forstærkninger man jagter? Hvor mange 9'ere har CV i sigtekornet pt., og hvis #1 falder fra, er det så en 'Solbakken' - tilfældig mulighed, eller en grundigt scoutet og velforberedt #2 man går efter?

Latest posts

Back