New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 143K
Transfervindue Sommer 2026
Det kan sagtens blive et hårdt år for AGF i forhold til kontinuitet, vi har flere spillere på rampen, som med de rette bud kan være væk om 3 måneder.

Emmery har alt det som klubberne ude i Europa kigger på, især klubber som lever af at hente lovende spillere og bringe dem til next level. Jeg vil ikke være overrasket hvis en klub byder 10 mill. Euro, og vi ender med at slå til. Casen ligner lidt ala TK og Daghim sagerne.

Jeg håber til gengæld at vi henter Alexander Lind, han er dansker, proven i superligaen, og vil passe perfekt ind på holdet med hans temperament, Lind bliver en profil og kulturbærer på holdet.

Helt generelt er balancen mellem danskere, skandinavere og udlændinge utroligt vigtigt for vores sammenhængskraft, så jeg ser Lind som en nøgleperson i den sammenhæng.
Især hvis Emmery bliver solgt ud-af-det-blå om 3 måneder.
Jeg tror der er økonomi i klubben til at afvise et bud på 10 mio € for Emmery, men det bliver et yderst interessant transfervindue at følge både på ind og på ud siden. Jeg er ret sikker på at CV og bestyrelsen, forventer at Emmery kommer til at sætte en ny standard for transfers i AGF, og man forventer at et europæisk gruppespil, skal være med til at løfte hans værdi yderligere.

Derudover bliver det interessant om CV får held til at skille sig af med Badji, Gyamfi og Serra, så vi kan få ryddet på i det angriber morads som SiB efterlod en gang for alle. Derudover tror jeg også Paddy er færdig i klubben, han sagde at det blev meldt ud lige efter mesterskabsfejringen, og at det var positivt. Når det ikke er meldt ud endnu, så kunne det godt tyde på at det ikke var så positivt alligevel, som først antaget.

To af de vigtigste ting scouts kigger på er teknik og fart - har du det, kan resten blive formet og indøvet - det var det Daghim blev solgt på.

Og Emmery har det samme, så jeg tror også han er en der er noteret i flere klubber, og efter min mening er han også nummeret længere fremme end Daghim var på nuværende tidspunkt.

Var Dahlin ikke noget yngre da han blev solgt? Det gør formentlig lidt ved interessen.

Var Dahlin ikke noget yngre da han blev solgt? Det gør formentlig lidt ved interessen.

Daghim var lige knap 18, da han blev solgt. Emmery er 19 et halvt. Til gengæld har Emmery spillet en hel sæson som indskifter for et dansk mesterhold og er derfor forventeligt noget længere i sin udvikling. Daghim brugte hele sit første år efter skiftet på udlejning til den østriske 2. bundesliga.

Daghim har væsentligt flere U-landsholdskampe, det har nok gjort noget for interessen. Men Emmery har bevidst sig på langt højere niveau.

To af de vigtigste ting scouts kigger på er teknik og fart - har du det, kan resten blive formet og indøvet - det var det Daghim blev solgt på.

Og Emmery har det samme, så jeg tror også han er en der er noteret i flere klubber, og efter min mening er han også nummeret længere fremme end Daghim var på nuværende tidspunkt.
Meget enig. De ting Emmery kan, og Daghim kunne, og svære at tilegne sig.

Generelt kan man sige, at har man én ekstrem god spidskompetence, så kan man få en karriere, har man to er man ekstremt attraktivt. Fart, fysisk, pasningsspil, teknik, hovedspil, placeringsevne osv.

Latest posts

Back