New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 803K
Hvem har egentligt retten til at leje navnet ud (og indtægterne derfra)? Kommunen eller klubben?
Så vidt jeg husker udtalt mht det gamle stadion, så lå det i lejekontrakten at AGF i princippet måtte kalde det hvad de ville, men kommunen skulle godkende. Et navnesponsorat var ikke noget kommunen kunne lægge beslag på. Men det er altså frit fra hukommelsen.

Jeg har også skrevet min modstand mod reservation. Jeg skrev også hvad jeg ville betale for henholdsvis billet og sæsonkort. Reservation skrev jeg at jeg ikke ville betale for.

Jeg tror iøvrigt også priserne får et ordentligt hak op. Jeg gætter på vi får Danmarks højeste priser.

Den tror jeg også er sikker - der skal presses mest muligt ud af det og nu har man rammerne som undskyldning.

Men det bliver sku svært med den nuværende placering :rolleyes:

Den tror jeg også er sikker - der skal presses mest muligt ud af det og nu har man rammerne som undskyldning.

Men det bliver sku svært med den nuværende placering :rolleyes:

Ja JN og vennerne skal godt nok holde tungen lige i munden. Jeg tror de kommer til at brænde nallerne hvis de smækker et prisskilt på 399 for en billet til langsiden.

Lige nu koster det 275 for langsiden på Temu Park, og de priser er kun godkendt fordi vi er blevet mestre. Den pris giver ikke et fuldt stadion når man ligger i bund 6.

Latest posts

Back