Så vidt jeg husker udtalt mht det gamle stadion, så lå det i lejekontrakten at AGF i princippet måtte kalde det hvad de ville, men kommunen skulle godkende. Et navnesponsorat var ikke noget kommunen kunne lægge beslag på. Men det er altså frit fra hukommelsen.
Ret mærkeligt at man ikke lægger en Helmig-koncert i de to måneder (medio maj til medio juli), hvor der ikke er kampe.
Og formentlig også bedre koncert-vejr.
Der er udsendt spørgeskema vedrørende sæsonkort på det nye stadion.
Noget siger mig at prisen får et solidt nøk op, selvom de kalder det for eksempler.
De spørger ind til forskellige muligheder og det ser ud til de arbejder fleksibelt. Måske man kan have en billet automatis og melde fra, hvis man ikke kan.
JN's mantra om personlige billetter fortsætter vist Jeg har skrevet min mening i feltet om hvad der kan afholde mig fra at købe sæsonkort - jeg syntes han er så åndssvag, at de skal have det at vide igen igen.
JN's mantra om personlige billetter fortsætter vist Jeg har skrevet min mening i feltet om hvad der kan afholde mig fra at købe sæsonkort - jeg syntes han er så åndssvag, at de skal have det at vide igen igen.
Er den kommet på mail? Jeg har ikke fået noget. De kender nok allerede min holdning det kan også være CV har luret hvem jeg er og forbyder at jeg kan svare
Jeg udtrykte min modstand mod reservationsabonnement ved at jeg kun vil betale meget lidt for det, mens jeg gerne betaler mere for et klassisk sæsonkort.
Jeg håber det er den rigtige "taktik" - udover at nævne det i en kommentar.
Jeg har også skrevet min modstand mod reservation. Jeg skrev også hvad jeg ville betale for henholdsvis billet og sæsonkort. Reservation skrev jeg at jeg ikke ville betale for.
Jeg tror iøvrigt også priserne får et ordentligt hak op. Jeg gætter på vi får Danmarks højeste priser.
Jeg har også skrevet min modstand mod reservation. Jeg skrev også hvad jeg ville betale for henholdsvis billet og sæsonkort. Reservation skrev jeg at jeg ikke ville betale for.
Jeg tror iøvrigt også priserne får et ordentligt hak op. Jeg gætter på vi får Danmarks højeste priser.
Ja JN og vennerne skal godt nok holde tungen lige i munden. Jeg tror de kommer til at brænde nallerne hvis de smækker et prisskilt på 399 for en billet til langsiden.
Lige nu koster det 275 for langsiden på Temu Park, og de priser er kun godkendt fordi vi er blevet mestre. Den pris giver ikke et fuldt stadion når man ligger i bund 6.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.