New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 137K
Transfervindue Sommer 2026
Man kan mene hvad men vil som Farzam som person og hans skriveevner, men han er da en af de sportsjournalister, der kommer med rygter med mest kød på og ofte er tidligt informeret om tingene.
Mange journalister lever af gode kilder - så det kan jeg ikke forstå skal gøres til en negativ ting.
Når jeg mener nyttig idiot er det fordi, at han med Beijmo med 99% sikkerhed udelukkende har fået det via agenten. Han har ikke fundet en alternativ kilde til at tjekke det.

Derudover bringer han virkelig ofte den information hans kilde ønsker kommer ud i markedet.

Det ved jeg ikke, men han er en leder, stærk, disciplineret og FCK er desperate.
Perfekt forhandlingsscenarie
Hvis vi mister Beijmo, Kahl og Dalsgaard er vi også desperate. Derfor bruger vi vel ikke 8-9% af hele vores budget på Sabil Hansen.

Jeg synes til stadighed at det er urealistisk højt. Hvis der er rigtigt, så kommer der mange og banker på døren for en lønforhøjelse

Når jeg mener nyttig idiot er det fordi, at han med Beijmo med 99% sikkerhed udelukkende har fået det via agenten. Han har ikke fundet en alternativ kilde til at tjekke det.

Derudover bringer han virkelig ofte den information hans kilde ønsker kommer ud i markedet.

Det er muligt, men synes nu ofte han er spot on. (desværre i dette tilfælde)
Men jeg er da heller ikke fan af denne her svenske mafialignende agent med et tvivlsomt ry - som Farzam er meget benovet over ankommer i fuld bling bling.

Hvis rygterne om 2,5 mio. euro om året er bare tilnærmelsesværdigt sande, så har FCK lavet en elendig handel.

Felix Beijmo er en leder. Han er et fysisk pragteksemplar. Men som fodboldspiller er hans værdi ikke i nærheden af det niveau. De betaler ham i så fald langt over, hvad han kan levere. Felix Beijmo er en Uwe Rössler spiller, som Jakob Poulsen har fået til at blomstre.

Alle kan danse en sommer. Felix Beijmo er ikke 2,5 mio. euro værd om året. Langt fra endda.

Det er muligt, men synes nu ofte han er spot on. (desværre i dette tilfælde)
Men jeg er da heller ikke fan af denne her svenske mafialignende agent med et tvivlsomt ry - som Farzam er meget benovet over ankommer i fuld bling bling.
Han er jo næsten altid rigtig, fordi han får skiftet nævnt meget kort tid før det sker.

Men det er ikke opsøgende journalistik.

Hvornår har han bare et par uger før skrevet at en spiller kommer?

Uhre var der “kamp om” og den blev afgjort 7 minutter senere.

Man kan mene hvad men vil som Farzam som person og hans skriveevner, men han er da en af de sportsjournalister, der kommer med rygter med mest kød på og ofte er tidligt informeret om tingene.
Mange journalister lever af gode kilder - så det kan jeg ikke forstå skal gøres til en negativ ting.
Jeg har bare svært ved at forstå, at man finder det interessant.? Altså, det er jo se og hør - bare om fodbold. Ankom i fin bilkortege, og så navnet på en eller anden international agent, jeg aldrig har hørt om - og hans mia omsætning. Gud, det er kedeligt.

Jeg hungrer såmænd også om rygter - men fandme ikke på den måde Farzam og ligesindede leverer dem. Giv mig rygter overhørt på et motorvejstoilet tilbage.

Latest posts

Back