New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 476
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 23-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00
Mit forhold har, og bliver aldrig, været udfordret. Men nej hvor vores “profiler” på skift skuffer mig
Ved nedrykning nr. 2 kunne jeg mærke at det påvirkede min psyke og så var der bare så meget pis omkring den nedrykning, hvor hele den sportslige organisation sejlede, med træneren (Erik R.) i spidsen.

Ved nedrykning nr. 2 kunne jeg mærke at det påvirkede min psyke og så var der bare så meget pis omkring den nedrykning, hvor hele den sportslige organisation sejlede, med træneren (Erik R.) i spidsen.
Enig.
#1 var jeg med ked af det,
#2 kunne jeg ikke overskue og var ked af det i månedsvis,
#3 trak jeg på skuldrene af.

Last edited:
Jeg syntes det er ret vildt, at man sammenligner denne sæson med de 3 nedrykninger.
Er med på, at det i øjeblikket gør rigtig nas….gør det også på mig. Men som klub har vi aldrig været et bedre sted, og hvis guld glipper i på så tror jeg ikke der gør så lang tid før vi er med i kampen igen.
Og så også lige en stille bøn om, at manhusker på, af de spillere som mange kritiserer i dag og de seneste kampe - havde det ikke været for dem, så havde vi aldrig været i denne position

Jeg husker det som mere opgivende, det var virkelig svært at se hvordan det nogensinde skulle blive bedre, og det var af gode grunde også sværere at glemme når man skulle igennem en sæson i førstedivision. Jeg var dog i udlandet og kunne nok nemmere lægge det fra mig på den måde og jeg skal ikke fortælle nogen hvad de skal føle, men jeg tror man nemmere kan lægge den her bag sig når den nye sæson er i gang og stadion begynder at se færdigt ud osv. Selvfølgelig også hvis resultaterne er nogenlunde gode...

View attachment 6732

Jeg synes ikke momentum lyver på denne graf. Vi formår slet ikke at holde på bolden og spille os selv gode
FC Nordsjælland har en kæmpe fordel på hjemmebane, ikke underligt at de har bolden mest. Rasmus Carstensen og Magnus Solbakken i topform, ville have ændret det, men uden dem blev det for meget på deres præmisser. Jeg synes vi har været bedre end noget andet udehold i Farum af alle hold i Superligaen, også i dag.

FC Nordsjælland har en kæmpe fordel på hjemmebane, ikke underligt at de har bolden mest. Rasmus Carstensen og Magnus Solbakken i topform, ville have ændret det, men uden dem blev det for meget på deres præmisser. Jeg synes vi har været bedre end noget andet udehold i Farum af alle hold i Superligaen, også i dag.
En forskel på xG på 1 er signifikant. Vi burde have tabt den kamp.

Men synes du det var det, der var vores tilgang til kampen i dag? Eller nogen af de foregående.
Ja i slutspillet minus FCM. Resten af kampene har været meget lala hvor vi har lurepasset. Mod FCN (hjemme) presser vi på fordi vi er bagud.

SØN (scorer sent)
BIF (ingen scoringer)
VFF (får ikke scoret trods overtag tilsidst)
FCN (idag) (scorer sent)
FCM (scorer sent)

Det er uanset hvordan vi vender og drejer det en virkelig dårlig tendens.

Latest posts

Back