New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 251
  • Views Views: Views 22K
Fanshoppen

Attachments

• unnamed (1).webp
    unnamed (1).webp
    321.5 KB · Views: 74
  • home_01e30c78-a054-485c-8a5d-ebd4a9140436.webp
    home_01e30c78-a054-485c-8a5d-ebd4a9140436.webp
    38.8 KB · Views: 72
  • home3.webp
    home3.webp
    30.4 KB · Views: 69
  • home1.webp
    home1.webp
    39.1 KB · Views: 68
  • home5.webp
    home5.webp
    79.6 KB · Views: 65
  • home4.webp
    home4.webp
    86 KB · Views: 69
Må indrømme at dette er endnu et "nej, tak" til Crafts designs. Der er et eller andet ved dem der for mig til at føle det er børnetøj og materialet på dem jeg har været tættere på er heller ikke min kop te.
Det synes jeg er lidt sjovt - for det er sådan jeg har det med Hummel og (mange af) deres designs til AGF igennem de sidste mange år.. Craft har jeg det dog fint med, men det er nok fordi jeg er dedikeret løber og stoffet Craft bruger, minder en del om løbetøj..

Personligt finder jeg den nye trøje lettere kedelig og uden den store kant (udover selvfølgelig den alt for store kant på kraven..)
Og jeg er generelt enormt glad for at Ceres bliver tonet ned i en farve der passer til trøjens øvrige farver.. Et rødt Ceres logo kan være fint, hvis der bliver inkorporeret lidt flere røde detaljer i samme farve som AGF i klublogoet..

Hummels har vist altid været relativt små.

Den ser umiddelbart fin nok ud. Jeg er enig med ham der på Xitter i at det enkle klassiske virker godt for en AGF-trøje. I sammenligning med de andre klubber lider vi under dels et rodet logo, dels at vi skal have en ekstra reklame foran. Ceres’ logo er oven i købet heller ikke det mest enkle. Når der skal være så mange elementer er vigtigt at man i det mindste holder resten lidt stilrent.

Latest posts

Back