New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 477
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 23-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00
Hvornår lærer de, at det koster at skifte Dalsgaard ud i de sidste 10 minutter 🙈.

Det nytter ikke meget, hvis manden på efterløn ikke kan holde til mere (hvis vi kalder PM pensionist). Dælme surt - for han var ellers god igen i dag.

Men vi er gået fra i efteråret at have gode (nogen ville sige heldige) indskiftninger og til de nu koster point. Det er i hvert fald følelsen jeg sidder med.

Du skrev bare "indtil den fejl" ;) og ikke noget om tidsrammen.

Vi var desværre næstbedst i denne kamp og kunne ikke lave en Fcn, hvor vi fik alle tre point.

Der er tilsyneladende en grund til Tingager har mistet pladsen til Dalsgaard - der var umiddelbart forskel i kvaliteten. Damn.... det er godt nok de gamle erfarne som laver fejlene her i de sidste kampe:cry:
Jeg har ikke tid til at specificere på den måde 😂 Jeg skrev lidt i forlængelse af min egen kommentar lige før: vi har ellers spillet den sidste del af kampen fint nok og holdt dem helt fra chancer. Jeg synes vi gjorde det ret godt i den periode og jeg synes jo ikke det ligner gummiben - sådan som jeg forstår det, der er tydeligvis forskellige opfattelser af hvad det er - når vi presser dem højt med en smal føring i en svær udekamp.

Jeg har fundet fred med, hvad denne sæson kan ende med.

Flere bør læse trådene i starten af sæsonen, hvor et klart flertal var overbevist om top 6 var meget svært. Jeg var dybt skuffet efter kampen i mandags, men sidenhen har jeg godt kunne acceptere, at det muligvis ender med sølv. Vi ser desværre nu konsekvenserne af det gigantiske forskel i budget, vi mangler kvalitet i felterne, og det bliver tydeligt nu.

Dog havde 10/10 solgte sæsonen for sølv inden vi startede, og jeg kan som Lars Fournais sagde godt finde kæmpe mening i den fortsatte fremdrift vi ser sæson for sæson.

KSDH!

Flere bør læse trådene i starten af sæsonen, hvor et klart flertal var overbevist om top 6 var meget svært. Jeg var dybt skuffet efter kampen i mandags, men sidenhen har jeg godt kunne acceptere, at det muligvis ender med sølv. Vi ser desværre nu konsekvenserne af det gigantiske forskel i budget, vi mangler kvalitet i felterne, og det bliver tydeligt nu.

Dog havde 10/10 solgte sæsonen for sølv inden vi startede, og jeg kan som Lars Fournais sagde godt finde kæmpe mening i den fortsatte fremdrift vi ser sæson for sæson.

KSDH!
Jeg har det på præcist samme måde. Men føj hvor gør det ondt at mærke guldet og så se det glide væk på den måde. Det er næsten værre end nedrykningerne. Næsten

Jeg har det på præcist samme måde. Men føj hvor gør det ondt at mærke guldet og så se det glide væk på den måde. Det er næsten værre end nedrykningerne. Næsten
Det er værre end at rykke ned. Hovedsageligt fordi FCM ikke vinder mesterskabet, men vi derimod taber det

KSDH!
Om et par måneder vil jeg måske give dig ret.

Men jeg vil næsten hellere rykke ned tre gange end at miste mesterskabet, som vi gjorde det i mandags. Det er næsten ikke til at bære. Sådan har jeg det lige nu.

Jeg vil hellere have Ting derind end Jonas Abbew, naar det er skrevet saa begynder de der forsvar udskiftninger at blive irriterende, selvom der sikker nok er en logisk forklaring
Tangager har totalt været ved siden af sit niveau bortset fra målet for nogle kampe siden. Abbew er fra plastik FCN, så jeg er ikke enig og ja, det er bagklogt, men det var det vi talte om i vores stue.

Det er næsten værre end nedrykningerne. Næsten
Der er vi så ikke enige. Ved nedrykning nr. 2 var mit tilhørsforhold til klubben alvorligt presset. Det bliver det ikke, hvis vi må nøjes med sølv i år. Men jeg tror nu stadig på at vi tager guld. Vi skal selvfølgelig bare ikke tabe på søndag. Vi skal gøre et alvorligt forsøg på at vinde den kamp, men uafgjort kan være et resultat vi kan leve med.

KSDH!
Hmm jaa, jooo, men det er rutinerede Hansen der fejlede i mandags, og i dag rutinerede Tingager. Ikke lige frem de spillere der skulle bænkes da det jo netop er vores kvalitetsspiller.
Arnstad er helt væk i mesterskabsspillet, Bech scorer slet ikke. Deri ligger også svaret.

Det er værre end at rykke ned. Hovedsageligt fordi FCM ikke vinder mesterskabet, men vi derimod taber det
Det er det der har ændret mine følelser omkring det ret voldsomt, jeg var indstillet på at FCM kunne komme buldrende som de selv sagde de ville, det er sværere at acceptere at vi forærer det hele væk på usædvanlige personlige fejl.

Jeg har ikke tid til at specificere på den måde 😂 Jeg skrev lidt i forlængelse af min egen kommentar lige før: vi har ellers spillet den sidste del af kampen fint nok og holdt dem helt fra chancer. Jeg synes vi gjorde det ret godt i den periode og jeg synes jo ikke det ligner gummiben - sådan som jeg forstår det, der er tydeligvis forskellige opfattelser af hvad det er - når vi presser dem højt med en smal føring i en svær udekamp.

Jeg havde ikke tid til at tjekke dine tidligere kommentarer 😜 Det er fint men jeg syntes vi gav for meget væk i dag.

Helt generelt kan jeg godt blive misundelig på deres fart på toppen og lyst/vilje til at spille deres offensive spillere på begge sider = også når de løber ind mod feltet. Der virker vi indimellem lidt mere traditionelle selvom vi er blevet langt bedre til småspillet. Farten er jeg dog misundelig på og tænker nogen gange, om vi virkelig behøver sådan en stationær 9'er der ikke er specielt god i spillet og heller ikke er specielt hurtig.

KSDH!

Hvis man gerne vil se galde flyde yd, så tænker jeg kamptrådene fra de første 3 kampe er perfekte til det.

Sølvmedaljerne er ikke matematisk sikret endnu men vi har en klart bedre målscore og er 12 point foran. Det bør alligevel ikke gå galt.

Det kan også se surt ud lige nu men allerede efter næste runde, kan det være vi har en anden opfattelse. Det virker som om nogle af de andre hold i top 6 stepper op og udfordrer både os og Fcm. Men vi ser desværre ud til (endnu) en forårssæson hvor vi har det svært - det har vi set tidligere og jeg er lidt i tvivl om hvad der lige gør det.

Der er vi så ikke enige. Ved nedrykning nr. 2 var mit tilhørsforhold til klubben alvorligt presset. Det bliver det ikke, hvis vi må nøjes med sølv i år. Men jeg tror nu stadig på at vi tager guld. Vi skal selvfølgelig bare ikke tabe på søndag.
Mit forhold har, og bliver aldrig, været udfordret. Men nej hvor vores “profiler” på skift skuffer mig

Tangager har totalt været ved siden af sit niveau bortset fra målet for nogle kampe siden. Abbew er fra plastik FCN, så jeg er ikke enig og ja, det er bagklogt, men det var det vi talte om i vores stue.
klart.
Jeg kan sagtens forstaa den kontekst, det er mere en general betragning, jeg synes Jonas-Abbew har noget febrilsk i sit spil, som ikke skaber ro i saadan en situation.
Jeg har lige set FCN maalet igen, det er jo naermest dobbelt fuck-up fra TIngager.
Det er nederen, men FCN spiller altsaa ret godt.

klart.
Jeg kan sagtens forstaa den kontekst, det er mere en general betragning, jeg synes Jonas-Abbew har noget febrilsk i sit spil, som ikke skaber ro i saadan en situation.
Jeg har lige set FCN maalet igen, det er jo naermest dobbelt fuck-up fra TIngager.
Det er nederen, men FCN spiller altsaa ret godt.
Synes også Tingager virkede febrilsk i dag. Det var et niveau over ham i dag

Latest posts

Back