Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Sønderjyske, søndag d. 3.05. kl. 18.00 M mph Experienced member Today at 7:42 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #141 mph said: Ligner offside dog Click to expand... Click to shrink... Super kontroversielt
O Odonten Experienced member Today at 7:42 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #142 Offside
M MajorTom Well-known member Today at 7:42 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #143 Til grin. Men vi har absolut ikke fortjent noget som helst mesterskab når man pisser i bukserne hver gang der mangler 10 min.
Til grin. Men vi har absolut ikke fortjent noget som helst mesterskab når man pisser i bukserne hver gang der mangler 10 min.
G GFrb Member Today at 7:42 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #144 Fortjent nok. AGF har været ringe de sidste 10 min
S Stats Experienced member Today at 7:43 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #145 GFrb said: Fortjent nok. AGF har været ringe de sidste 10 min Click to expand... Click to shrink... Og vi ser megatrætte ud
GFrb said: Fortjent nok. AGF har været ringe de sidste 10 min Click to expand... Click to shrink... Og vi ser megatrætte ud
M Mengsen Experienced member Today at 7:43 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #146 Einstein står ikke højt på min liste lige pt.
S Strudsen85 Experienced member Today at 7:43 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #147 Strudsen85 said: Nu bliver det noget nervøst noget nervøst noget de næste 15 Click to expand... Click to shrink...
Strudsen85 said: Nu bliver det noget nervøst noget nervøst noget de næste 15 Click to expand... Click to shrink...
E E_F_ Well-known member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #148 Det skulle jo ske. Meget passende at sparke den til målspark.
M MajorTom Well-known member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #149 Vi ender med at tabe den her kamp. Og han er jo offside?!
M Mengsen Experienced member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #150 GFrb said: Fortjent nok. AGF har været ringe de sidste 10 min Click to expand... Click to shrink... Ja ... bortset fra den indsats AGF lagde for sit mål langt overstiger Sønderjyskes.
GFrb said: Fortjent nok. AGF har været ringe de sidste 10 min Click to expand... Click to shrink... Ja ... bortset fra den indsats AGF lagde for sit mål langt overstiger Sønderjyskes.
W Wesel Member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #151 Og så fandeme om vi pisser det hele væk igen! Fuck jeg magter det ikke længere
D Donmiguel Experienced member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #152 Hvorfor sætter vi folk på banen som ikke er klar?
T Thomas K Experienced member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #153 Hvor er det ekstremt dårligt. Vi skal aldrig lukke dem ind. Niveauet faldt da Poulsen kom ind
B BRORLORT Experienced member Today at 7:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #154 SKIFT DOG BOGERE IND gør nu et eller andet
O Odonten Experienced member Today at 7:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #155 Og så ved man bare, at FCM spiller uafgjort i morgen
M Mengsen Experienced member Today at 7:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #156 MajorTom said: Vi ender med at tabe den her kamp. Og han er jo offside?! Click to expand... Click to shrink... Jeg stoler på VAR, men jeg forstår ikke det gik så hurtigt ift hvor tæt det ser ud.
MajorTom said: Vi ender med at tabe den her kamp. Og han er jo offside?! Click to expand... Click to shrink... Jeg stoler på VAR, men jeg forstår ikke det gik så hurtigt ift hvor tæt det ser ud.
T Thomas K Experienced member Today at 7:46 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #157 BRORLORT said: SKIFT DOG BOGERE IND gør nu et eller andet Click to expand... Click to shrink... En mulighed. Men hvad med 2 meter høje Tingager?
BRORLORT said: SKIFT DOG BOGERE IND gør nu et eller andet Click to expand... Click to shrink... En mulighed. Men hvad med 2 meter høje Tingager?
M Mengsen Experienced member Today at 7:48 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #158 Ikke fan af Borgere på banen, men HÅBER!
B BRORLORT Experienced member 56 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #160 UJAMES