New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 369K
Jeg har faktisk aldrig tvivlet p? Junkers evner - m?ske lidt til sidst i Horsens, men man vidste ogs? bare at det m?ske ikke var den rigtige klub for ham med alle de h?je bolde. Jeg h?bede dengang vi beholdt Junker, men fin pris trods alt.

Han kunne m?ske ikke lige sl? PM af, men fantastisk type der k?mper godt og b?de kan spille kant og 9er. M?ske allerbedst i et 2 mands angreb, selvom han faktisk sagtens kan skabe noget alene pga sin hurtighed, der er helt vild.

9 m?l i 15 kampe deroppe er vildt.

Det siger ogs? noget om den norske liga er lidt under den danske - omvendt PM er blevet endnu bedre i AGF end Norge.

Jeg synes ikke der kan v?re tvivl om, at Junkers st?rste fjende var ham selv og hans manglende mentale styrke ift at lykkes, og hvordan han tacklede n?r det ikke gik. N?j hvor var han sur p? sig selv tit. Samme som Kaastrup i ?vrigt. 

Jeg tror VIRKELIG ikke vi skal underkende effekten af den mentaltr?ner som PM, Hvidt og de andre giver megen ?re for deres fremgang. Jeg har opgivet Junker for evigt. Men jeg er sikker p?, at hvis Junker kom hertil lige nu, uden forhistorie, s? ville det g? anderledes p? det hold her, hvis ellers spillestilen mellem hans evner/type og AGF var et match (hvilken den overhovedet ikke er pt).

Held og lykke til ham derude. 

Junker var altid en af mine favoritter. S? det er virkeligt godt at se, han f?r succes.

Jeg vil desuden til dato fastholde, at han kunne have v?ret rigtig god p? h?jrekanten i vores nuv?rende system. En udm?rket teknik, en enorm fart og et fantastisk langskud. Fra h?jrekanten kunne han s? tr?kke ind i banen og f? afsluttet.

andrewdk said:
Junker scorede igen i aften samt lavede assist til sejrsm?let i 3-2 udesejren over Rosenborg.
Bod? skal spille europ?isk denne s?son, s? det kan blive et helt sjovt ?r for ham.
Jeg kom til at sidde og f?lge lidt med i den bl.a. for lige at se Junker og det var en fin assist og k?lig afslutning da han blev spillet fri. Det kan godt v?re han har fundet et godt sted der, hvor niveauet dog overordnet set ogs? er en tand lavere.

Der var i ?vrigt en dramatisk udvikling da der godt henne i anden halvleg stod 0-1, hvor Rosenborg ogs? fik en mand udvist, men derefter scorede to m?l for blot at se Junker lave et m?l og en assist og vende det igen til 2-3 til Bod?/Glimt.

Carlo Holse som vi diskuterede lidt tidligere da han havde gjort det godt p? leje i Esbjerg, kom ind til sidst for Rosenborg s? han har tilsyneladende ikke umiddelbart erobret en startplads deroppe.

Det er b?de sjovt og god stil - fantastisk n?r folk g?r det ekstra lille skridt som g?r en k?mpe forskel:-)

R?rende gave: Glen blev ikke glemt ? Ekstra Bladet

1

EcAUdu2XQAIar_f

EcAUeWHXQAI9TJS

Twitter

Stig AKA Frank Heskj?r said:
[member=56]Martinstranger[/member]?

Jeg bliver n?dt til at sp?rge hvordan du f?r de billeder med. N?r jeg trykker svar, s? er mine billeder/screenshots for store uanset hvad jeg fucking g?r... 150kb er jo ogs? ALT ALT ALT for lidt nu om dage... Jeg ejer ikke et billede p? under 150kb der er taget efter 2010..
H?jreklikker p? billedet (i denne case p? twitter) og kopierer linket - derefter inds?t billede i menuen herinde:-) Dermed inds?tter jeg ikke et billede men linket til billedets adresse p? nettet:-)

Mangler at lure, hvordan jeg kan inds?tte et helt indl?g fra Twitter. Det ville v?re en fin feature men tror ikke den findes.

H?jreklikker p? billedet (i denne case p? twitter) og kopierer linket - derefter inds?t billede i menuen herinde:-) Dermed inds?tter jeg ikke et billede men linket til billedets adresse p? nettet:-)

Mangler at lure, hvordan jeg kan inds?tte et helt indl?g fra Twitter. Det ville v?re en fin feature men tror ikke den findes.
[member=56]Martinstranger[/member]? 

Ah ja okay. Jeg laver ofte screenshots p? min 5k - sk?rm, og det er umuligt at f? gjort sm?t nok her til n?rmest. Og jeg synes ogs? 150kb er alt alt for lidt i disse tider.

Kasper Junker nappede et hattrick mere i dag - det passer ham vist godt i Norge
S?ndag aften scorede 27-?rige Junker sit andet hattrick i s?sonen, da Bod?/Glimt satte Brann til v?gs med 5-0 i Eliteserien.

De overbevisende cifre fort?ller meget godt historien om Bod?/Glimts suver?ne indledning p? s?sonen.

Seks kampe har resulteret i seks sejre og en imponerende m?lscore p? 24-6.
Dansker scorer hattrick p? ny for norsk f?rerhold | BT Fodbold - [url=http://www.bt.dk]B.T. Nyheder | L?s nyhederne p? bt.dk[/url]

den-her-kasper-junker-030818-03.jpg

Dichio said:
Han er ogs? pissegod og jeg tvivlede aldrig p? at ville f? hul p? bylden. Synd han ikke havde mere t?lmodighed til at forl?se talentet her, men fint vi fik en sjat penge for ham, selvom vi kunne have solgt ham for 15 mio med lidt udvikling.

Det var vel n?rmere os der ikke havde t?lmodighed. Det var vores ?nske mere end hans eget at han pludselig r?g til Horsens
Ikke at salget var forkert, for i forhold til hans betydning for holdet da han r?g, s? var det et ?konomisk korrekt salg.
Han var ogs? 24 ?r p? det tidspunkt og i en alder hvor vi godt kunne tillade os at forvente mere end vi fik.

Nu er han s? 26 og f?rst rigtig sl?et igennem. Det under jeg ham bestemt, men havde vi vist det var som 26 ?rig han br?d igennem, s? havde vi n?ppe hentet ham i f?rste omgang.
Han er 29 ?r n?r kontrakten med Bod? udl?ber - s? m?ske han til den tid laver en Patrick Mortensen og vender hjem fra Norge til dansk fodbold, og bomber sig til toppen af Superligaens topscorerliste.

andrewdk said:
Dichio said:
Han er ogs? pissegod og jeg tvivlede aldrig p? at ville f? hul p? bylden. Synd han ikke havde mere t?lmodighed til at forl?se talentet her, men fint vi fik en sjat penge for ham, selvom vi kunne have solgt ham for 15 mio med lidt udvikling.

Det var vel n?rmere os der ikke havde t?lmodighed. Det var vores ?nske mere end hans eget at han pludselig r?g til Horsens
Ikke at salget var forkert, for i forhold til hans betydning for holdet da han r?g, s? var det et ?konomisk korrekt salg.
Han var ogs? 24 ?r p? det tidspunkt og i en alder hvor vi godt kunne tillade os at forvente mere end vi fik.
Som jeg husker det, s? var det ham der ville v?k og vi ville derfor ikke tvinge ham til at blive?

Jeg husker DN sige lignende dette - vi vil ikke beholde spillere som ?nsker at v?re et andet sted.

Dichio date=1593983681 said:
Jeg er dybt uenig. Han var aldrig sl?et igennem p? samme m?de i AGF og gjorde det jo heller ikke i Horsens, selvom han fik alle chancer. Men det siger en del om niveauforskellen mellem Superligaen og den norske liga. Og hvad selvtillid kan betyde for en spiller. Han er en fin spiller med nogle gode kompetencer, men en stabil m?lscorer p? superliganiveau bliver han aldrig.

Der l?ber ogs? et par spillere rundt i den danske 1. division og bomber l?s, selvom de aldrig slog til da de fik chancen i superligaen. For nogle spillere g?r det halve eller hele skridt i niveau bare hele forskellen for deres m?lfarlighed. I min verden h?rer Junker til i den gruppe.

Latest posts

Back