New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 559K
Transfervindue Sommer 2026
Så du ser gerne, at vi henter to forsvarsspillere mere?
Kommer lidt an på hvad der sker.

Jeg har afskrevet Mølgaard og AJ. Men AJ har trods alt spillet, så hvis klubben tror de to skal spille 10-15 kampe fuld tid denne sæson. Så er det 1.

Henter vi en eller anden stjerne. En 22-24 årig klassespiller. Der kan dække to pladser. Så er det 1. Lukas Kierkegaard typen (ved godt vi ikke har råd)

Henter vi en ældre spiller med 20-25 kampe i benene. F.eks Sviatchenko. Som lederen når Tingager er væk. Så 2.

Forlader Mølgaard og AJ os. Så 2

Bliver både Camara og Storch A spillere. Så 1

Hvis der giver mening?

En 9er før alt andet ellers springer jeg en sikring.

Jeg bliver sindssyg, hvis undskyldningen senere bliver, der ikke var penge til en 9er, fordi CV brugte (sparsomme) midler på nice to have spillere.

Vi skal også passe på med at skævvride truppen som vi tidligere har haft for vane. Skadede spiller kommer tilbage og vi hverken kan eller skal købe så alle mulige og umulige scenarier er dækket ind.
Jeg synes, vi nu er pænt besat i forsvarskæden.

Last edited:
En 9er før alt andet ellers springer jeg en sikring.

Jeg bliver sindssyg, hvis undskyldningen senere bliver, der ikke var penge til en 9er, fordi CV brugte (sparsomme) midler på nice to have spillere.

Vi skal også passe på med at skævvride truppen som vi tidligere har haft for vane. Skadede spiller kommer tilbage og vi hverken kan eller skal købe så alle mulige og umulige scenarier er dækket ind.
Jeg synes, vi nu er pænt besat i forsvarskæden.
Helt fair betragtning.

Jeg gætter.

Men du har mentalt måske mere eller mindre afskrevet Badji. Til dels måske Serra. Måske endda Tchamche.

Men tror du Mølgaard kommer tilbage på niveauet for mere end 2 år siden? Tror du AJ bliver en spiller på et beugtbart niveau?

Helt objektivt synes jeg vi er lige tynde i forsvaret og angrebet.

Jeg synes egentlig at nu hvor vi ved CV ønskede at forlænge med Mortensen, Beijmo og Dalgaard, også da han vidste Callø var på vej retur. at vi godt kan forvente at erstatte alle tre. Lige pt har vi erstattet en

EDIT: Glemte i forvirringen Gyamfi

Vi skal helt klart have en ekstra forsvarsspiller ind. Vi er nødt til - i stærkeste opstilling uden skader - at have en på bænken med niveau som Kahl/Tingager/Rösler.
Men det ændrer ikke på, at vi også skal have hentet en 9'er.

Det er også en prioritet for CV at få sendt nogle spillere videre og det kan nok ske at blive på nye lejeophold. Gyamfi, Badji og Mølgaard har ingen værdi i truppen. Derudover (når vi har hentet en ny 9'er), så vil det give mening at sende Tchamche på et lejeophold, evt. i Aarhus Fremad.

Det afspejler sig i lønnen som på alle andre arbejdspladser.
Det tror jeg bestemt ikke. Jeg kunne f.els sagtens forestille mig Arnstad, Bech og Anderson tjene tæt på det samme. Selvom de kæmper om to pladser og kun to kan starte.

Tror heller forskellen er stor mellem Knudsen, Poulsen og Jønsson. Samme med Hedenstad og Hansen efter førstenævntes forlængelse. Heller ikke dem store forskel på Carstensen og Beijmo sidste år.

Jeg tror ikke der er 11 spillere der har en starter løn. Jeg tror der er måske 18 spillere på en høj løn, hvor der er flere faktorer der afgører præcis hvad den er

Latest posts

Back