New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 368K
Martinstranger said:
Hmmm.... de ser da vist et stort lys i Tullberg. Fedt han f?r k?mpe chancer og nu skal tr?ne U19 holdet Dansker f?r k?mpe chance ? Ekstra Bladet
Ja, det er super fedt. Der er ikke s? mange danske tr?nere der for alvor g?r sig i udlandet og det g?r ikke noget der ogs? er en med en fortid i AGF. Det her kan ogs? v?re et skridt mod en stor karriere som f?rsteholdstr?ner. Han gjorde det jo ogs? godt som ungdomstr?ner i Tyskland inden han var i Danmark en periode, men det her er p? et andet niveau. Michael Skibbe er ogs? lidt af en kapacitet at erstatte og siger noget om hvem der tr?ner Dortmunds U19-hold. Jeg ved ikke hvorfor Skibbe vil v?re reserveholdstr?ner, men m?ske er han p? vej et andet sted hen, det var vist fra andetholdet bl.a. Norwich p? et tidspunkt rekruterede en tr?ner.

Winther said:
Martinstranger said:
Hmmm.... de ser da vist et stort lys i Tullberg. Fedt han f?r k?mpe chancer og nu skal tr?ne U19 holdet Dansker f?r k?mpe chance ? Ekstra Bladet
Ja, det er super fedt. Der er ikke s? mange danske tr?nere der for alvor g?r sig i udlandet og det g?r ikke noget der ogs? er en med en fortid i AGF. Det her kan ogs? v?re et skridt mod en stor karriere som f?rsteholdstr?ner. Han gjorde det jo ogs? godt som ungdomstr?ner i Tyskland inden han var i Danmark en periode, men det her er p? et andet niveau. Michael Skibbe er ogs? lidt af en kapacitet at erstatte og siger noget om hvem der tr?ner Dortmunds U19-hold. Jeg ved ikke hvorfor Skibbe vil v?re reserveholdstr?ner, men m?ske er han p? vej et andet sted hen, det var vist fra andetholdet bl.a. Norwich p? et tidspunkt rekruterede en tr?ner.
Skibbe var s? ganske rigtigt ogs? p? vej ud: Efter Tullberg-rokade: Skibbe forlader BVB
Det ?ndrer dog ikke p? at det er fantastisk flot at de peger p? Tullberg til den stilling.

JB said:
Mikkel Kirkeskov giver den gas i Polen. M?ske kunne han ogs? f? en chance p? (liga)landsholdet.

Kirkeskov snupper plads p? rundens hold

Han var ikke et oplagt k?mpe talent da han var i AGF, men har tilsyneladende udviklet sig meget i Polen. Lidt det samme med Jens J?nsson i Tyrkiet og Oscar Buur i Wolverhampton, de f? AGF?ere der f?r chancen i udlandet de bider sig fast. Man kunne dog godt dr?mme om at have nogle flere at f?lge der ude.

T-Knogle said:
Dichio said:
Han skulle nok have sl?et til da han havde muligheden - i dag henter PC prim?rt spillere under 25 og faktisk ingen over 30.

Gaz Metan-dansker: Min tid i AGF var speciel

PC tilb?d han en forl?ngelse men han valgte at tage til Israel i stedet for, det e nok en af de beslutninger som han fortryder nu.

Tja b?de og. Det lyder til at det at komme til udlandet og pr?ve nogle gr?nser af er noget der t?nder ham.
Havde han skrevet tre ?r med os, s? havde der formentlig ikke v?re flere udlandsophold til ham.

Jeg kender ikke ?konomien i Israelsk fodbold, men n?r man v?lger det fremfor Superligaen, s? m? man ogs? v?gte oplevelser h?jt, da jeg ikke kan forestille mig at det er ?konomien der g?r udslaget.

Dichio date=1592117153 said:
Han skulle nok have sl?et til da han havde muligheden - i dag henter PC prim?rt spillere under 25 og faktisk ingen over 30.

Gaz Metan-dansker: Min tid i AGF var speciel

Ret beset slog han vel netop til da han havde muligheden - han har pr?vet det alle fodboldspillere dr?mmer om hvis ikke de lyver overfor sig selv :) Jeg synes han var et fint bekendtskab i en situation hvor vi havde brug for en hurtig tilgang, men jeg kan slet ikke forestille mig at han kunne v?re aktuel nu. Vi har flyttet os meget og nok ogs? mere end ham og i hans alder ville han skulle v?re en profil p? holdet. Det er dog altid positivt at h?re spillere vil tilbage hertil og ogs? godt han har f?et gang i karrieren igen efter det uheldige ophold i Israel.

Jeg kan helt bestemt relatere til at der kan v?re st?rre v?rdi i oplevelserne end lidt ekstra i l?nposen, men det lyder da som om han ogs? fik en ret god kontrakt i Israel. 

Martin Hansen said:
Huddersfield har sendt Grabara retur til Liverpool.

En kan jo h?be p? et lille mirakel og en tidlig julegave.

Jonas L?ssl skriver kort forl?ngelse i Hudderfield - Grabara forlader...

dont-give-me-hope-meme-3-768x409.jpg

Latest posts

Back