Det er også mit gæt - det gik i hvert fald hurtigt, da vi pludselig så pressede ud på bredden. Men han så god ud i første kamp - så tænker det var en god tilføjelse.
Det var bl.a. min baggrund for diskussionen om sundhedssektoren er dygtige nok eller om det er spillerne som er problemet. Vi har en håndfuld som løbende er ude og næsten hele tiden på vej tilbage - det giver ikke meget bredde i en trup. Det er lidt et synsbedrag. Når der oveni kommer de skader man må forvente fra tid til anden, så bliver truppen hurtigt presset. Sidste år var JA ude i længere tid og det samme med Tingager (begge længere end forventet), dertil småskader fra tid til anden.
Jeg håber vi får tilført flere spillere men syntes det virker som om klubben forsøger at optimere på situationen og trækker den lidt. Får vi minimum uafgjort på tirsdag, kan det være man sætter gang i næste transfermål.
Det kan selvfølgelig også være en af dem man er i dialog med, når et punkt hvor vedkommende er klar. Det er så dejligt at sidde her og spekulere

Men det kunne nu være rart at være en flue på væggen hos dem der bestemmer