Fanshoppen Alsgaard Today at 2:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #781 JunkStar said: Du får kun rabat på billetter når du har Play+ Click to expand... Click to shrink... Okay, så rabatten i shoppen er kun med sæsonkort? Det giver god mening.
JunkStar said: Du får kun rabat på billetter når du har Play+ Click to expand... Click to shrink... Okay, så rabatten i shoppen er kun med sæsonkort? Det giver god mening.
J JunkStar Active member Today at 2:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #782 Alsgaard said: Okay, så rabatten i shoppen er kun med sæsonkort? Det giver god mening. Click to expand... Click to shrink... Jeps
Alsgaard said: Okay, så rabatten i shoppen er kun med sæsonkort? Det giver god mening. Click to expand... Click to shrink... Jeps
S Sydhavnen Experienced member Today at 2:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #783 JunkStar said: Du får kun rabat på billetter når du har Play+ Click to expand... Click to shrink... Nej. Også som abonnent. Jeg fik 10%
JunkStar said: Du får kun rabat på billetter når du har Play+ Click to expand... Click to shrink... Nej. Også som abonnent. Jeg fik 10%
J JunkStar Active member Today at 3:05 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #784 Sydhavnen said: Nej. Også som abonnent. Jeg fik 10% Click to expand... Click to shrink... Hvilken slags abonnement har du?
Sydhavnen said: Nej. Også som abonnent. Jeg fik 10% Click to expand... Click to shrink... Hvilken slags abonnement har du?
S Sydhavnen Experienced member Today at 4:04 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #785 JunkStar said: Hvilken slags abonnement har du? Click to expand... Click to shrink... Billet abonnement, det som sikre mig forkøbsret.
JunkStar said: Hvilken slags abonnement har du? Click to expand... Click to shrink... Billet abonnement, det som sikre mig forkøbsret.
Michael8240 Active member Today at 4:06 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #786 Er det ikke sæsonkortet, der giver 10% rabat, og ikke AGFPlay+? Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg var af den opfattelse, at AGFPlay+ primært giver fortrinsret til billetkøb.
Er det ikke sæsonkortet, der giver 10% rabat, og ikke AGFPlay+? Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg var af den opfattelse, at AGFPlay+ primært giver fortrinsret til billetkøb.
Michael8240 Active member Today at 4:10 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #787 Er der nogen herinde, som har fået deres guldtrøje leveret endnu? Jeg bestilte min den 11. maj, og har intet hørt.
Er der nogen herinde, som har fået deres guldtrøje leveret endnu? Jeg bestilte min den 11. maj, og har intet hørt.
S Sydhavnen Experienced member Today at 4:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #788 Michael8240 said: Er det ikke sæsonkortet, der giver 10% rabat, og ikke AGFPlay+? Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg var af den opfattelse, at AGFPlay+ primært giver fortrinsret til billetkøb. Click to expand... Click to shrink... Jeg har hverken sæsonkort eller play+, men får rabat som abonnent.
Michael8240 said: Er det ikke sæsonkortet, der giver 10% rabat, og ikke AGFPlay+? Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg var af den opfattelse, at AGFPlay+ primært giver fortrinsret til billetkøb. Click to expand... Click to shrink... Jeg har hverken sæsonkort eller play+, men får rabat som abonnent.
Noodle Well-known member Today at 4:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #789 Michael8240 said: Er der nogen herinde, som har fået deres guldtrøje leveret endnu? Jeg bestilte min den 11. maj, og har intet hørt. Click to expand... Click to shrink... Gætter på at du har et ordrenummer omkring 85xxx - så går der en rum tid. Best guess er starten af næste uge igen (uge 26)
Michael8240 said: Er der nogen herinde, som har fået deres guldtrøje leveret endnu? Jeg bestilte min den 11. maj, og har intet hørt. Click to expand... Click to shrink... Gætter på at du har et ordrenummer omkring 85xxx - så går der en rum tid. Best guess er starten af næste uge igen (uge 26)
Michael8240 Active member Today at 4:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #790 Sydhavnen said: Jeg har hverken sæsonkort eller play+, men får rabat som abonnent. Click to expand... Click to shrink... Er det ikke det samme?
Sydhavnen said: Jeg har hverken sæsonkort eller play+, men får rabat som abonnent. Click to expand... Click to shrink... Er det ikke det samme?