New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 755
  • Views Views: Views 46K
Krave på en fodboldtrøje er i sig selv diskvalificerende med mindre det er en retrotrøje.

Når det er sagt, savner jeg Hummel eller bare en anden leverandør end Craft. Uanset hvad de laver, ligner trøjerne en billig træningstrøje.

Kvaliteten er SÅ meget bedre ved Craft. Flere af mine Hummel trøjer taber tryk, mærker og farver. Alt står stadigvæk skarpt på mine Craft trøjer, uagtet at jeg har brugt dem markant mere.

Jeg er så glad for at vi er væk fra Hummel. Deres design havde og har stået stille i 10 år.

Kvaliteten er SÅ meget bedre ved Craft. Flere af mine Hummel trøjer taber tryk, mærker og farver. Alt står stadigvæk skarpt på mine Craft trøjer, uagtet at jeg har brugt dem markant mere.

Jeg er så glad for at vi er væk fra Hummel. Deres design havde og har stået stille i 10 år.
Mine børns trøjer fra Craft bliver vasket konstant. De er stadig i god stand nogle af dem. Så meget enig.

Synes egentlig Craft har løftet opgaven bedre end forventet, da de blev annonceret

Mine børns trøjer fra Craft bliver vasket konstant. De er stadig i god stand nogle af dem. Så meget enig.

Synes egentlig Craft har løftet opgaven bedre end forventet, da de blev annonceret
Syntes Craft har været længder bedre end Hummel. Savner dog, at de bodere logoet på trøjerne - ikke at der har været problemer med kvaliteten , der bare federe ud
;)

Latest posts

Back