Min hustru har været uforståeligt sød at købe sin første AGF-trøje, fordi, gætter jeg, hun kan mærke hvor meget det her betyder for mig, og gerne vil være med til at støtte mig i det.
Hun måtte imidlertid erfare, at mens Fan-shoppen både har herre- og kvinde-modeller i størrelser og pasform, så fås kvindemodellerne kun i form af spillertrøjer fra kvindeholdet - altså med Sparekassen Danmark som hovedsponsor på maven og kun med mulighed for at vælge kvindelige spillere som tryk på ryggen.
(jaja, jeg er med på at man kan vælge "personligt tryk" og selv skrive 9 Mortensen eller 5 Tingager, men så koster det 200kr. i stedet for 150, og bliver stadig ikke med Ceres på mavsen)
Jeg er både i eget og egentlig også i illusionen om ligestillingens navn målløs over, at det er der vi er i 2026, "vi har begge pasformer, men hvis du er kvinde, så kan du altså kun støtte kvindeholdet - Superligaholdet er nu engang forbeholdt de store hanner".
Jeg var i tvivl om, hvorvidt den her hører til i Fanshop-tråden eller i Pisser-mig-af-tråden, for jeg ved ikke, om det decideret pisser mig af, men i guder hvor synes jeg det er utilstrækkeligt og uordentligt. Stram dog op for helvede, AGF.