Forsvarsspilleren har døjet med rigtig mange skader i de seneste år, og denne sommer er ingen undtagelse. Han spillede lidt i træningskampene, men er blevet skadet igen.
Jacob Poulsen sagde lørdag om midtbanespilleren, direkte adspurgt om fraværet har tråde til den diagnose, han fik i foråret:
– Der er ingen udsigt til, hvornår kan kan spille. Jeg må ikke snakke om specifikke ting på grund af GFPR, men jeg håber, at han snart er en mulighed for os. Men jeg ved det ikke.
Jeg tror ikke de ved noget omkring skadessituationen i truppen lige nu, der er for få træninger og dem der er, må de ikke overvære, så når de kalder Tingager tvivlsom, så er det sansynligvis rent gæt, fordi han blev testet i dag.
Jeg tror ikke de ved noget omkring skadessituationen i truppen lige nu, der er for få træninger og dem der er, må de ikke overvære, så når de kalder Tingager tvivlsom, så er det sansynligvis rent gæt, fordi han blev testet i dag.
Selvfølgelig prøver man at holde så meget som muligt hemmelig.
Solbakken er muligvis ikke med i morgen, men Poulsen siger han kan disponere over ham. I morgen siger han så måske at han har valgt andre til.
Jeg tror Tingager er ude. Han har ikke spillet 4 kampe på så kort tid i karrieren før. Kroppen kunne holde til 23 kampe sidste år. Han blev skadet lørdag. Vi er i starten af en turnering, og presse han yderligere kan måske skade han yderligere hvilket vil være en katastrofe. Han deltog i opvarmningen i dag, derefter ene øvelser
Min holdning er, at JP skal ikke tænke på at slå Sahab på en kamp, når det er over to kampe og turneringen lige er startet.
Jeg har lige sat højdepunkterne af Sabah mod kups. Allerede inden for 15 minutter har Sabah fået spillet sig selv til 2 kæmpe chancer hvor de misser målet begge gange. Og i 17. Minut får Sabah endnu et skud tæt på målet og skudte den langt over mål. Så scorer Sabah et fremragende mål hvor der bliver lagt en stikning til en Sabah spiller som sætter den i det lange hjørne. I de sidste minutter skiftes Sabah og KuPS til at brænde skud. Full time. Sabah havde besiddelse af bolden langt mere end KuPS. Jeg synes at 65/35 i AGFs fordel er fair her i hjemme kampen og 60/40 på udebane. Hvis vi får snuppet bolden og får 6'erne med op i angreb har vi en god chance for at score fordi deres 10'ere ikke kommer med tilbage i forsvaret. Jeg tror at Emmery skal udfordre den stakkels venstreback. Hvis han kan komme forbi venstrebacken og vi har 10'er og 9'er i feltet så tror jeg vi vinder kampen 2-0 i hjemmekampen og 1-0 i udebanekampen
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.