Hvis ikke det var det i forvejen, er det i hvert fald nu blevet ekstremt vigtigt at give den alt i de to kampe mod Sabah.
Røde Stjerne bliver meget, meget svære at slå på Europas mest sindssyge udebane, men Benfica har vi ikke en chance imod.
Det står i hvert fald klart, at vi skal enten til Beograd eller Lissabon om to uger. Beograd enten tirsdag eller onsdag og Lissabon sandsynligvis torsdag. Næste tirsdag aften efter Sabah-kampen er vi klogere.
Hvis ikke det var det i forvejen, er det i hvert fald nu blevet ekstremt vigtigt at give den alt i de to kampe mod Sabah.
Røde Stjerne bliver meget, meget svære at slå på Europas mest sindssyge udebane, men Benfica har vi ikke en chance imod.
Mener at have læst at de burde ligge klar senere i dag uanset modstander.
Det kunne under alle omstændigheder være rart hurtigt at få afklaret om vi spiller tirsdag eller onsdag i eventuel CL Playoff
AGF-tilhængeren Ronnie Pontoppidan og klubben selv har uden held hver især forsøgt at stable et chartret fly på benene til De Hviie, som rejser med til Baku.
Jeg tør ikke tage til Beograd.
Jeg kan i øvrigt heller ikke, da jeg er på ferie på det tidspunkt.
Men jeg vil da hellere møde Røde Stjerne, for så er vi sikret minimum EL.
Om Røde Stjernes hjemmebane og tilskuerantal - jvf chatgpt:
"Til europæiske kampe må Rajko Mitić Stadium benytte hele sin UEFA-godkendte kapacitet på 51.755 tilskuere. Stadionet er i dag et rent siddepladsstadion og har samme kapacitet til internationale kampe.
Hvis du med "seneste sæson" mener 2025/26, så var tilskuersnittet:
Hjemmekampe i den serbiske liga: ca. 10.400 tilskuere pr. kamp (8.845 i grundspillet og 16.729 i mesterskabsspillet, vægtet gennemsnit).
Europæiske hjemmekampe (Europa League):28.796 i gennemsnit.
Det illustrerer en ret markant forskel: I den hjemlige liga er stadion ofte kun omkring 20 % fyldt, mens europæiske aftener typisk trækker omkring 55-60 % af kapaciteten, og ved de største opgør kan stadion være tæt på udsolgt. Eksempelvis var der 46.477 tilskuere til Europa League-kampen mod Lille i februar 2026. "
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.