New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 474
  • Views Views: Views 29K
Flashscore har udekampen til at stå til 28/7 kl. 19
Nogen der ved om det holder vand eller bare er deres antagelse? Kan ikke finde nogen officiel udmelding nogen steder
Alle kampene på Flashscore står til d. 28/7 kl 19:00, så det er nok bare et default tidspunkt for Flashscore.
Normalt spiller de Polske hold kvalkampe på hjemmebane omkring 20:30, så det er nok deromkring kampstart bliver.
 
Poznan spiller tilsyneladende ligakampe på de to lørdage på begge sider af vores opgør i Poznan, så vi kan heller ikke rigtig lede en spilledato ud af det.

Kampen efter os er dog en udekamp for dem, så måske de foretrækker længt mulig pause op til den, hvis de selv har noget at sige.
En tirsdagskamp, vil samtidig betyde, at vores fredagskamp i Lyngby ikke skal flyttes til lørdag.

Jeg griber dog lidt efter halmstrå, da jeg håber på en tirsdagskamp 😒
 
Jeg har, sammen med Junior haft sæsonkort siden de lukkede op for dem på den gamle tribune på det gamle stadion, det er altså +25 år. Jeg valgte at vælge Ceres park Vejlby fra men beholdte naturligvis mit sæsonkort. Nu kan jeg stå med et kort der er mere end 25 år gammelt og kan muligvis ikke få lov til at få billet til CL. Det er sgu flot af AGF.
 
Poznan spiller tilsyneladende ligakampe på de to lørdage på begge sider af vores opgør i Poznan, så vi kan heller ikke rigtig lede en spilledato ud af det.

Kampen efter os er dog en udekamp for dem, så måske de foretrækker længt mulig pause op til den, hvis de selv har noget at sige.
En tirsdagskamp, vil samtidig betyde, at vores fredagskamp i Lyngby ikke skal flyttes til lørdag.

Jeg griber dog lidt efter halmstrå, da jeg håber på en tirsdagskamp 😒
Deres kamp efter returopgøret, er dog ikke fastsat endnu, så det kan ikke siges nu om de skal spille fredag eller lørdag.
Det er det samme med vores kamp mod Lyngby, den er altså ikke planlagt til fredag endnu, den er lige så meget fastsat til lørdag som til fredag.

Ren sportsligt vil onsdag være bedst for os, så har spillerne lige en ekstra træningsdag efter Brøndby kampen inden turen går til Polen.
 
Jeg har, sammen med Junior haft sæsonkort siden de lukkede op for dem på den gamle tribune på det gamle stadion, det er altså +25 år. Jeg valgte at vælge Ceres park Vejlby fra men beholdte naturligvis mit sæsonkort. Nu kan jeg stå med et kort der er mere end 25 år gammelt og kan muligvis ikke få lov til at få billet til CL. Det er sgu flot af AGF.
Du skal nok få billet til Poznan-kampen, men hvis du tænker på billetter til de sjove kampe i løbet af efteråret, kan det måske blive sværere, da flere og flere går op i at opbygge fanscore. AGF kommer jo til at sætte et mindre loft på billetter pr. bruger til de helt store kampe.
Hvad skal AGF ellers gøre? Der er jo kun plads til 8.500 AGF fans i Randers, så derfor er det jo fanscoren, man går efter, og det meldte ud for flere år siden.
 
Du skal nok få billet til Poznan-kampen, men hvis du tænker på billetter til de sjove kampe i løbet af efteråret, kan det måske blive sværere, da flere og flere går op i at opbygge fanscore. AGF kommer jo til at sætte et mindre loft på billetter pr. bruger til de helt store kampe.
Hvad skal AGF ellers gøre? Der er jo kun plads til 8.500 AGF fans i Randers, så derfor er det jo fanscoren, man går efter, og det meldte ud for flere år siden.
Meldt ud for flere år siden? Jeg må sige jeg havde forventet, at dem der trofast har betalt for sæsonkort i plus 18 år ville få en eller anden fordel ud af det.
 
Meldt ud for flere år siden? Jeg må sige jeg havde forventet, at dem der trofast har betalt for sæsonkort i plus 18 år ville få en eller anden fordel ud af det.
Ja, de meldte det ud for to år siden på baggrund af pokalfinalen. Det gør man jo også, i og med at de fleste med sæsonkort/abonnement automatisk har en god fanscore, hvilket gør, at billetter ikke er et problem. Og dem, som er i samme båd som Hamborg, opnår jo stadig forkøbsret og kommer med i runden for dem med 50+ i fanscore.

I skal også huske på, at det ikke har været muligt at købe sæsonkort/abonnement (Stemning har dog været muligt i længere tid) i næsten tre år. Det betyder også, at alle har haft mulighed for at købe det, og derfor er det i højere grad mere fair, at det er fanscoren, der afgør det.
 
Du skal nok få billet til Poznan-kampen, men hvis du tænker på billetter til de sjove kampe i løbet af efteråret, kan det måske blive sværere, da flere og flere går op i at opbygge fanscore. AGF kommer jo til at sætte et mindre loft på billetter pr. bruger til de helt store kampe.
Hvad skal AGF ellers gøre? Der er jo kun plads til 8.500 AGF fans i Randers, så derfor er det jo fanscoren, man går efter, og det meldte ud for flere år siden.
Fuck et lille lortestadion der er blevet valgt til Champions League kampene imod Manchester United, Inter og Real Madrid, det er godt at vi kan flytte ind på det nye stadion fra ottendedelsfinalen og frem :cool:
 
Ja, de meldte det ud for to år siden på baggrund af pokalfinalen. Det gør man jo også, i og med at de fleste med sæsonkort/abonnement automatisk har en god fanscore, hvilket gør, at billetter ikke er et problem. Og dem, som er i samme båd som Hamborg, opnår jo stadig forkøbsret og kommer med i runden for dem med 50+ i fanscore.

I skal også huske på, at det ikke har været muligt at købe sæsonkort/abonnement (Stemning har dog været muligt i længere tid) i næsten tre år. Det betyder også, at alle har haft mulighed for at købe det, og derfor er det i højere grad mere fair, at det er fanscoren, der afgør det.
Hmm huskede det som om at man med sæsonkort havde forkøbsret til pokalfinalen.

Og selvfølgelig vil de fleste med sæsonkort have en høj score, men der kan være tilfælde hvor den er lavere, men man stadig har betalt for sin plads i princippet.
Derfor mener jeg det bør give fordel, da der kan være årsager man ikke kan komme til alle kampe, selvom man har sæsonkort.

Jeg har selv et enkelt år kun set en håndfuld kampe f.eks, da jeg var på efterskole. Og et andet år hvor alle mine håndbold kampe og floorballkampe lå samtidig.

Og man får jo ikke en rabat hver gang man ikke ser en kamp og man må heller ikke låne pladsen ud uden at give ekstra for det.
 
Den er ikke bekræftet endnu, men de polske medier skriver at Lech kun er ét lægetjek fra at købe en Ghaneser til det centrale forsvar for 3 millioner Euro fra Metz i Frankrig.
Det næsthøjeste beløb de nogensinde har betalt for en spiller.

Han har været inde og snuse til det Ghanesiske landshold og har spillet Europa Ligaspil med Elfsborg forrige sæson.

Jeg kan mærke, at jeg godt snart gad at have en transfernyhed fra vores side.
 

Attachments

  • FB_IMG_1782244524650.webp
    FB_IMG_1782244524650.webp
    213.6 KB · Views: 7

Latest posts

Back
Top