Champions League 2026/27 J JunkStar Well-known member Today at 6:33 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #461 Sydhavnen said: Min dreng er en 0 points dreng, fordi jeg køber billetter til ham. Hvordan skulle jeg komme ud over det? Det ændre sig nok alt sammen når det nye stadion kommer trods alt.. Click to expand... Click to shrink... Lav en profil til ham så han kan få point
Sydhavnen said: Min dreng er en 0 points dreng, fordi jeg køber billetter til ham. Hvordan skulle jeg komme ud over det? Det ændre sig nok alt sammen når det nye stadion kommer trods alt.. Click to expand... Click to shrink... Lav en profil til ham så han kan få point
S Sydhavnen Experienced member Today at 6:40 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #462 JunkStar said: Lav en profil til ham så han kan få point Click to expand... Click to shrink... Lukket for salg af flere abonnenter.
JunkStar said: Lav en profil til ham så han kan få point Click to expand... Click to shrink... Lukket for salg af flere abonnenter.
J JunkStar Well-known member Today at 6:51 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #463 Sydhavnen said: Lukket for salg af flere abonnenter. Click to expand... Click to shrink... Du kan altid lave en profil til ham og så tildele ham billetten
Sydhavnen said: Lukket for salg af flere abonnenter. Click to expand... Click to shrink... Du kan altid lave en profil til ham og så tildele ham billetten
A AGF-Vestegnen Emeritus Experienced member Today at 8:33 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #464 Sydhavnen said: Vi ændre det, fremover vil du blot blive tiltalt som "Vestegnen" Click to expand... Click to shrink... Hmmm.....
Sydhavnen said: Vi ændre det, fremover vil du blot blive tiltalt som "Vestegnen" Click to expand... Click to shrink... Hmmm.....