New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 484
  • Views Views: Views 30K
Champions League 2026/27
Som det har været i Vejlby, kunne man i princippet bare lade være med at trække billet hele sæsonen, men så bruge sin førsteret til at trække billet når der er guldkamp hjemme mod Viborg.
So what?? Hvis jeg ikke udnytter min sæsonkortplads er der jo en anden der får glæden af pladsen?
En sæsonkortholder er klubbens laveste grad af sponsorer....en sponsor der betaler up-front før sæsonstart ( under normale stadionforhold ) og skal selvfølgelig behandles ordenligt.
Jeg kan dog sagtens se for mig at sæsonkort på det nye stadion blive på samme måde som i Vejlby - man skal hente sin plads eller give den til anden/klubben. Dét lever jeg fint med.
 
Last edited:
Man skal nu også frigive sin plads, hvis man har ståplads eller unummeret siddeplads, men ja så længe man frigiver, kan man godt gå en hel sæson og kun komme til en finalekamp eller lignende.
Men hvis man gider at betale for en plads, som AGF kan sælge videre hele sæsonen, så er det vel ok.
Det er altså ikke helt rigtigt. Man skal i første omgang være aktiv og melde sig til ved at trække billetten til den pågældende kamp, før man overhovedet kan eller skal frigive sin plads.

Hvis man har en nummereret plads, skal man aktivt melde sig til ved at hente sin billet inden for 24 timer (tidligere 48 timer). Når der er gået mere end 24 timer, bliver den faste plads automatisk frigivet, og alle kan hente den. Det er kun, hvis man trækker en billet til tre forskellige kampe inden for et år og udebliver uden at frigive billetten, at man mister sin faste plads og får fratrukket point på sin fanscore. Jeg har intet sted læst/hørt, at man mister sit sæsonkort eller abonnement?

Hvis man ikke har en fast plads, skal man aktivt ind og vælge sektion og eventuelt plads til den pågældende kamp. Først derefter skal man frigive sin plads, så man ikke bliver straffet ved at få minus på sin fanscore, fordi man ikke har frigivet billeten.
 
Det vil vel ikke være helt urimeligt, at sæsonkortholdere får point, hvis de enten ikke henter pladsen eller frigiver den i god tid, hvis de altså må melde afbud efter at have trukket den.

Klubben får sine penge for sæsonkortet og har også en gevinst ved at kunne sælge samme sæde to gange, når det allerede betalte sæsonkortsæde kan afhændes til en anden fan. Og faktisk endda til en højere pris.

I Nielsens Utopia ville hele stadion være solgt til sæsonkortholdere, hvorefter ingen trækker billet til eneste kamp, så hele herligheden kan sælges igen i løssalg.
 
Hvis man ikke har en fast plads, skal man aktivt ind og vælge sektion og eventuelt plads til den pågældende kamp. Først derefter skal man frigive sin plads, så man ikke bliver straffet ved at få minus på sin fanscore, fordi man ikke har frigivet billeten.

Ja, sådan er det nu, men hvis jeg har forstået korrekt bliver det ikke sådan på det nye.
Jeg tror vi er mange der er ved at være træt af det her billet-trække system, hvor man hele tiden skal have datoer i baghovedet og endda præcise klokkeslet vi skal sidde klar, hvis det er atraktive kampe.
 

Latest posts

Back
Top