De var paa besog i Madrid, hos rayo vallecano for nogle maaneder siden, det gik ret vildt for sig,
det skal dog siges at "de haarde" fans fra Rayo hoerer til paa venstreflojen og de polske angiveligt laaaangt ude til hoejre.
De broed ind paa stadion malede graffiti og saa gik der ellers gadekampe i den bagefter.