Flashscore har udekampen til at stå til 28/7 kl. 19
Nogen der ved om det holder vand eller bare er deres antagelse? Kan ikke finde nogen officiel udmelding nogen steder
Alle kampene på Flashscore står til d. 28/7 kl 19:00, så det er nok bare et default tidspunkt for Flashscore.
Normalt spiller de Polske hold kvalkampe på hjemmebane omkring 20:30, så det er nok deromkring kampstart bliver.
Poznan spiller tilsyneladende ligakampe på de to lørdage på begge sider af vores opgør i Poznan, så vi kan heller ikke rigtig lede en spilledato ud af det.
Kampen efter os er dog en udekamp for dem, så måske de foretrækker længt mulig pause op til den, hvis de selv har noget at sige.
En tirsdagskamp, vil samtidig betyde, at vores fredagskamp i Lyngby ikke skal flyttes til lørdag.
Jeg griber dog lidt efter halmstrå, da jeg håber på en tirsdagskamp
Jeg har, sammen med Junior haft sæsonkort siden de lukkede op for dem på den gamle tribune på det gamle stadion, det er altså +25 år. Jeg valgte at vælge Ceres park Vejlby fra men beholdte naturligvis mit sæsonkort. Nu kan jeg stå med et kort der er mere end 25 år gammelt og kan muligvis ikke få lov til at få billet til CL. Det er sgu flot af AGF.
Poznan spiller tilsyneladende ligakampe på de to lørdage på begge sider af vores opgør i Poznan, så vi kan heller ikke rigtig lede en spilledato ud af det.
Kampen efter os er dog en udekamp for dem, så måske de foretrækker længt mulig pause op til den, hvis de selv har noget at sige.
En tirsdagskamp, vil samtidig betyde, at vores fredagskamp i Lyngby ikke skal flyttes til lørdag.
Jeg griber dog lidt efter halmstrå, da jeg håber på en tirsdagskamp
Deres kamp efter returopgøret, er dog ikke fastsat endnu, så det kan ikke siges nu om de skal spille fredag eller lørdag.
Det er det samme med vores kamp mod Lyngby, den er altså ikke planlagt til fredag endnu, den er lige så meget fastsat til lørdag som til fredag.
Ren sportsligt vil onsdag være bedst for os, så har spillerne lige en ekstra træningsdag efter Brøndby kampen inden turen går til Polen.
Jeg har, sammen med Junior haft sæsonkort siden de lukkede op for dem på den gamle tribune på det gamle stadion, det er altså +25 år. Jeg valgte at vælge Ceres park Vejlby fra men beholdte naturligvis mit sæsonkort. Nu kan jeg stå med et kort der er mere end 25 år gammelt og kan muligvis ikke få lov til at få billet til CL. Det er sgu flot af AGF.
Du skal nok få billet til Poznan-kampen, men hvis du tænker på billetter til de sjove kampe i løbet af efteråret, kan det måske blive sværere, da flere og flere går op i at opbygge fanscore. AGF kommer jo til at sætte et mindre loft på billetter pr. bruger til de helt store kampe.
Hvad skal AGF ellers gøre? Der er jo kun plads til 8.500 AGF fans i Randers, så derfor er det jo fanscoren, man går efter, og det meldte ud for flere år siden.
Du skal nok få billet til Poznan-kampen, men hvis du tænker på billetter til de sjove kampe i løbet af efteråret, kan det måske blive sværere, da flere og flere går op i at opbygge fanscore. AGF kommer jo til at sætte et mindre loft på billetter pr. bruger til de helt store kampe.
Hvad skal AGF ellers gøre? Der er jo kun plads til 8.500 AGF fans i Randers, så derfor er det jo fanscoren, man går efter, og det meldte ud for flere år siden.
Meldt ud for flere år siden? Jeg må sige jeg havde forventet, at dem der trofast har betalt for sæsonkort i plus 18 år ville få en eller anden fordel ud af det.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.