New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 440
  • Views Views: Views 27K
Ohhhh @Salling23 - du underskønne trådguru med det smukke, formfuldendte sprog samt aldeles anstændige smag i øl. Kan du overtales til netop at lave en øltråd? Altså ikke en øltråd cykeltråds-style blottet for enhver AGF-relevans og alene baseret på humle, men en tråd, hvor man kan tilkendegive, hvilke anstændige vandhuller i Poznan, som man planlægger at lægge vejen forbi i løbet af de par dage, vi alle skal leve på polsk?

Nichevidenniveauet på AGF-forum er af en kaliber, så vi både vil kunne vinde Jeopardy, Hvem vil være AGF-fan og QI. Derfor er der utvivlsomt også nogen, der kender til værtshusmiljøet i Poznan og omegn og kan kaste gode tips i grams.

Samtidig vil det også være rart på forhånd at have en idé om, hvor man eventuelt kan skåle i den virkelig verden, nu vi er så gode til at gøre det på virtuel vis.

DESUDEN VIL JEG FØLE MIG MINDRE UTRYG, HVIS JEG VED, AT JEG BEFINDER MIG ET STED MED 36 ANDRE PENSIONISTER OG NÆSTEN-PENSIONISTER. SELV POLSKE HOOLIGANS KAN DA IKKE TÆSKE ET HALVT DANSK PLEJEHJEM PÅ EKSKURSION TIL LIREKASSEMÆND. ER DER NOGEN, DER KAN SVARE PÅ, HVORFOR MIN COMPUTER ER BEGYNDT AT SKRIVE MED STORE BOGSTAVER HELE TIDEN?
 
Ohhhh @Salling23 - du underskønne trådguru med det smukke, formfuldendte sprog samt aldeles anstændige smag i øl. Kan du overtales til netop at lave en øltråd?
Den findes allerede:
 
Nichevidenniveauet på AGF-forum er af en kaliber, så vi både vil kunne vinde Jeopardy, Hvem vil være AGF-fan og QI. Derfor er der utvivlsomt også nogen, der kender til værtshusmiljøet i Poznan og omegn og kan kaste gode tips i grams.

Samtidig vil det også være rart på forhånd at have en idé om, hvor man eventuelt kan skåle i den virkelig verden, nu vi er så gode til at gøre det på virtuel vis.

Jeg kender ikke værtshusmiljøet i Poznan, men jeg kan garantere dig for at dette sted er ét jeg skal besøge dernede;

https://https://piwnastopa.pl/.pl/

Jeg har dog også hang til mikrobryg og dagligstuestemning.
 
Ohhhh @Salling23 - du underskønne trådguru med det smukke, formfuldendte sprog samt aldeles anstændige smag i øl. Kan du overtales til netop at lave en øltråd? Altså ikke en øltråd cykeltråds-style blottet for enhver AGF-relevans og alene baseret på humle, men en tråd, hvor man kan tilkendegive, hvilke anstændige vandhuller i Poznan, som man planlægger at lægge vejen forbi i løbet af de par dage, vi alle skal leve på polsk?

Nichevidenniveauet på AGF-forum er af en kaliber, så vi både vil kunne vinde Jeopardy, Hvem vil være AGF-fan og QI. Derfor er der utvivlsomt også nogen, der kender til værtshusmiljøet i Poznan og omegn og kan kaste gode tips i grams.

Samtidig vil det også være rart på forhånd at have en idé om, hvor man eventuelt kan skåle i den virkelig verden, nu vi er så gode til at gøre det på virtuel vis.

DESUDEN VIL JEG FØLE MIG MINDRE UTRYG, HVIS JEG VED, AT JEG BEFINDER MIG ET STED MED 36 ANDRE PENSIONISTER OG NÆSTEN-PENSIONISTER. SELV POLSKE HOOLIGANS KAN DA IKKE TÆSKE ET HALVT DANSK PLEJEHJEM PÅ EKSKURSION TIL LIREKASSEMÆND. ER DER NOGEN, DER KAN SVARE PÅ, HVORFOR MIN COMPUTER ER BEGYNDT AT SKRIVE MED STORE BOGSTAVER HELE TIDEN?
Done
 
Campo mener at hvis vi er dygtige og slår Niels Frederiksen, så overtager vi Lech Poznans seedning hele vejen til CL playoff, og vil derfor være seedet hele vejen ligesom FCK og FCM er det. Så det er da værd at forsøge at vinde ;)

 
Campo mener at hvis vi er dygtige og slår Niels Frederiksen, så overtager vi Lech Poznans seedning hele vejen til CL playoff, og vil derfor være seedet hele vejen ligesom FCK og FCM er det. Så det er da værd at forsøge at vinde ;)

Den vinkel fra Campo køber jeg ikke.

Q2 er spillet, når der trækkes lod til play off. Så hvis vi slår Poznan ud, så er de ikke i bowlen til play off.

At vi overtager deres seedning i Q3 ved at slå dem ud skyldes, at lodtrækningen til Q3 foretages inden Q2 er spillet.
 

Latest posts

D
Replies
727
Views
44K
Back
Top