New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 463
  • Views Views: Views 28K
Nu snakker folk herinde om udsolgte minibusser.
Hvor ofte læser vi det?
Jeg tror den kamp i Poznan overrasker i billetsalg og så synes jeg det er lidt kritisk at man kan købe fire styk per bruger med 100 point.
Så reelt kan 500 mennesker købe til hele udeafsnittet.
Jeg er også ret forundret over, at det er fire år mand. Jeg gik ud fra, at det ville være to.
 
Jeg er også ret forundret over, at det er fire år mand. Jeg gik ud fra, at det ville være to.

Jeg synes også, det er uigennemtænkt, at man kan købe fire billetter ad gangen.

Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.

De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
 
Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.

De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.
Kan kun presse enigknappen i bund her. Hvis alle køber 4 billetter, lige meget om de skal bruge dem "selv" eller ej, så bliver det hurtigt udsolgt og ideen med at belønne dem der ser mange kampe går jo så fløjten. Min søn og jeg kan tilsammen købe 8 billetter, men håber at bare én af kontierne kommer igennem køen og kan købe 4.
 
Jeg tror ikke at de "hårde" i Poznans fanmiljø går efter børnefamilier, men man skal nok ikke gå rundt og lufte GF tøj og især SFA tøj for meget. Jeg tænker også at politiet i Polen er vant til dem. Så længe man samles i en stor flok af GF'ere, så kommer der ikke til at ske noget.
Kan godt være at jeg skal opfordrer til at den hvide trøje luftes på andre dage, end kampdagen.
 
De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.

Man kan jo så undre sig over at du gør det, når du godt kan se det urimelige i det 😉
 
Jeg synes også, det er uigennemtænkt, at man kan købe fire billetter ad gangen.

Min bror og jeg har henholdsvis 190 og 170 AGF-point og køber fire billetter hver til både hjemme- og udekamp.

De resterende tre til hver kamp går til venner, hvis AGF-score er højst 50 og er par af dem på nul.
Med andre ord ryger der seks billetter til personer, der burde være sidst i køen. Det synes jeg ikke er helt rimeligt.

Er det ikke 10 point pr. kamp og man kan ikke få x2 eller x3 selvom man køber flere billetter? I har set mange kampe de sidste 12 måneder - det er stærkt 🙌 (siger ham der ofte har alt muligt i weekenderne).
 
Man kan jo så undre sig over at du gør det, når du godt kan se det urimelige i det 😉

Jeg vil da hellere have, at mine venner kommer ind og se kampen på min AGF-score end andres venner kommer ind og ser kampen på deres venners AGF-score.

Hvis vi kollektivt kunne blive enige om kun at snuppe to pladser pr. bruger, vil du ikke høre den mindste smule brok fra min side; jeg vil sågar bifalde det. Men eftersom det ikke er tilfældet, vil jeg naturligvis hellere hjælpe dem, jeg kender.
 
Er det ikke 10 point pr. kamp og man kan ikke få x2 eller x3 selvom man køber flere billetter? I har set mange kampe de sidste 12 måneder - det er stærkt 🙌 (siger ham der ofte har alt muligt i weekenderne).

Takker og nej, man kan ikke score point på at købe til andre.

Kommer til alle de kampe, jeg overhovedet kan. AGF er den absolut største udgift på mit (vores, men sig det ikke til min hustru) budget. Det kostede mig nogle tusindbasser at flyve til og fra København for at se kampen på Brøndby Stadion og tilbringe natten på Enghave Plads og i lufthavnen. Men jeg havde været suicidal, hvis de penge var blevet sparet med resultatet in mente.

Jeg går rundt i en godt 20 år gammel AGF-trøje, da jeg ikke gider bruge penge den slags, eftersom budgettet kun lige akkurat strækker sig til kampe i levende live.

Polen-turen bliver også jævnt dyr, da jeg er nødt til at flyve fra Letland for at se den, samtidig med at det kræver tre fridage. Men igen - AGF er (ud over fusionsjazz , groovy funk, Sting samt transportmidler på skinner, vand og i luften) det eneste, jeg går op i.
 
Jeg vil da hellere have, at mine venner kommer ind og se kampen på min AGF-score end andres venner kommer ind og ser kampen på deres venners AGF-score.

Hvis vi kollektivt kunne blive enige om kun at snuppe to pladser pr. bruger, vil du ikke høre den mindste smule brok fra min side; jeg vil sågar bifalde det. Men eftersom det ikke er tilfældet, vil jeg naturligvis hellere hjælpe dem, jeg kender.

Jeg er også primært sur på reglerne.

Men hvis folk generelt trækker til 0 points personer, så er det sgu lidt ærgerligt.
 
Min dreng er en 0 points dreng, fordi jeg køber billetter til ham. Hvordan skulle jeg komme ud over det?

Det ændre sig nok alt sammen når det nye stadion kommer trods alt..

Forstå mig ret, det er en anden snak.
Nu lød det til at Emiritus tager en med, der aldrig ser AGF normalt.

Tænk hvis vi endte i et gruppespil med et populært Premier League hold, med mange danske fans.
Man Utd, Liverpool osv
 
Forstå mig ret, det er en anden snak.
Nu lød det til at Emiritus tager en med, der aldrig ser AGF normalt.

Tænk hvis vi endte i et gruppespil med et populært Premier League hold, med mange danske fans.
Man Utd, Liverpool osv

Jeg har sæsonkort og udnyttede det i seneste sæson til at købe ekstra billetter fra tid til anden, så derfor har de gæster nul point, da billetterne står i mit navn.

Men selvom det var personer, der aldrig havde set en AGF-kamp og gerne ville dele oplevelsen med mig på stadion, ville jeg også invitere dem med.

Systemet er dybt asocialt i mine øjne og udelukker potentielt folk, der fortjener en billet. Men der er jeg hykler nok til at sige, at hvis det er vilkårene, så udnytter jeg de vilkår. Var der kollektiv enighed om ikke at gøre det, vil jeg bakke op om det.

Bliver der en billet eller to til overs, bliver de naturligvis udloddet her til kostpris.
 
Forstå mig ret, det er en anden snak.
Nu lød det til at Emiritus tager en med, der aldrig ser AGF normalt.

Tænk hvis vi endte i et gruppespil med et populært Premier League hold, med mange danske fans.
Man Utd, Liverpool osv
Det er fascinerende blot at blive kaldt "emeritus". Så føler man sig for alvor færdig i tilværelsen som sådan.
 

Latest posts

Back
Top