New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 11: Viborg - AGF, søndag d. 06.10. kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 311
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 06-10-24

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    37
  • Poll closed .
Jeg synes også efterhånden det er flere kampe hvor vi taber den fysiske duel. Modstanderne får lov til uforståeligt meget der normalt giver frispark, men så må vi jo spille med den antagelse at det gælder begge veje.
Det burde vi gøre men Redder har en kedelig statistik når han dømmer AGF - han har uddelt 3 røde kort i 11 kampe.

Indtil videre har vi fået 3 gule kort og vi har vel næsten ikke spillet værre end Viborg men ham Renato gik jo fri hver gang. De to af dem bad vi nok om men der kunne sagtens være uddelt en stak til Viborg.

Jeg var ved at skrive at Viborg er dygtige (men så undtager jeg lige Hedvall). Det mener jeg stadig de er, de har siddet tæt på os, spillet fysisk og har ikke givet os plads til en skid. De spiller med de midler de har og får os til at ligne et lige så dårligt hold som dem. Det er meget klogt og vi kan ikke giver Redder skylden for at vi ikke er bedre.
Tæt på helt enig, men det nytter ikke noget - uanset hvor god/ringe man er - at en dommer ikke dømmer de HELT åbentlyse ting og værre endnu IKKE fra START lægger en linje, som spillerne kan forstå og spille efter

Jeg var ved at skrive at Viborg er dygtige (men så undtager jeg lige Hedvall). Det mener jeg stadig de er, de har siddet tæt på os, spillet fysisk og har ikke givet os plads til en skid. De spiller med de midler de har og får os til at ligne et lige så dårligt hold som dem. Det er meget klogt og vi kan ikke giver Redder skylden for at vi ikke er bedre.
De har slavisk fulgt taktikken fra vores modstandere de seneste kampe. Det er nok knap så overraskende men spørgsmålet er hvad Uwe vil gøre ved det.

Vi burde nu have en bænk som er bedre end Viborgs og dermed få endnu mere plads til sidst i kampen.

Og så løber PM den stille ud over baglinjen selvom han nærmest ikke er presset..........

Latest posts

Back