New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 11: Viborg - AGF, søndag d. 06.10. kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 311
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 06-10-24

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    37
  • Poll closed .
Der er virkelig ingen af vores spillere som performer i øjeblikket... Det er leverpostej nærmest hele vejen rundt. Shit det er ringe
Det er sgi da fordi Uwe bytter rundt på pladserne, så de relationer man havde opbygget i begge sider er blevet fuldkommen smadrede. Men han bliver ved i fjerde kamp i træk. Bare fordi det for en måned siden så rigtigt ud på hans skrivebord, burde han da kigge op og se på det elendige spil der foregår på banen. Lige nu løber næsten alle rundt som hovedløse høns uden mål og med.

Det er sgi da fordi Uwe bytter rundt på pladserne, så de relationer man havde opbygget i begge sider er blevet fuldkommen smadrede. Men han bliver ved i fjerde kamp i træk. Bare fordi det for en måned siden så rigtigt ud på hans skrivebord, burde han da kigge op og se på det elendige spil der foregår på banen. Lige nu løber næsten alle rundt som hovedløse høns uden mål og med.
Det er jeg ikke enig i. Jeg ville også have gjort som Uwe for 3 kampe siden. Især uden at have set Arnsted. Synes slet ikke Jacob Andersen har fortjent en start plads heller. Vil nok have startet med PM på bænken. Dette er første kamp hvor vi ikke har haft et klart overtag i spil og chancer

PM spiller fuld tid. Uden tvivl.
Jeg frygter sådan du har ret - det er efterånden som om han hæmmer offensiven (udover presset), fordi han ikke vinder nogen dueller eller selv kan skabe en smule. Forhåbentlig går han ud og dominerer ved at score et par mål - det ville da være kærkomment. Han plejer jo at svare igen på kritikken ;)

Viborg er rigtig gode til at presse os - meget disciplineret. De skal selvfølgelig heller ikke rigtig frygte en lang bold op på vores 9'er - han vinder nok ikke duellen alligevel.

Hvordan kan de stå i studiet og sige, der IKKE er nok kontakt til frisaprk ved målet???
Var den blevet dømt havde de nok argumenteret for det modsatte... men de var trods alt heller ikke fuldstændig enige. Jeg forstår ikke hvordan det kan have noget med hårdhed eller noget som helst at gøre når han sparker over bolden og rammer en modstander højt oppe på benet. Klart frispark.

Var den blevet dømt havde de nok argumenteret for det modsatte... men de var trods alt heller ikke fuldstændig enige. Jeg forstår ikke hvordan det kan have noget med hårdhed eller noget som helst at gøre når han sparker over bolden og rammer en modstander højt oppe på benet. Klart frispark.
Nej de var ikke enige.. Mads Junker siger frisparket var helt åbenlyst

Når man ser den igen, er det et klart frispark. Hvordan de ikke kan dømme den, det forstår jeg ikke noget af. Det må være endnu en af VAR-fejlene der skal tælles med, når året er gået.

Nøjagtig som Junker sagde i studiet, var den blevet sat ind med front mod forsvareren, så havde der været frispark. Det bør ikke ændre noget, at det sker bagud.

Redder er håbløs....målet skulle være underkendt og Viborg skulle kun være 10 mand på banen.

Junior lavede første albue efter 15 sec spil.....efterfølgende et par stykker mere uden straf
Det ødelægger jo også seværdigheden af fodboldkampen at han lader dem spille så beskidt, det kan sgu da heller ikke være i Superligaens interesse at en kamp på TV”’s hovedkanal skal spoleres af en dommer som ikke kan styre tændingen på hjemmeholdet

Latest posts

Back