New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 11: Viborg - AGF, søndag d. 06.10. kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 311
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 06-10-24

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    37
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga 24/25: Runde 11: Viborg - AGF, søndag d. 06.10. kl 16.00
Det burde vi gøre men Redder har en kedelig statistik når han dømmer AGF - han har uddelt 3 røde kort i 11 kampe.

Indtil videre har vi fået 3 gule kort og vi har vel næsten ikke spillet værre end Viborg men ham Renato gik jo fri hver gang. De to af dem bad vi nok om men der kunne sagtens være uddelt en stak til Viborg.
Sådan en advarsel der til NP viser at du nok har ret. Der skal lidt mindre til for os før Redder deler straf ud.

Det røde kort er selvfølgelig korrekt når der først er dømt straffespark.

Sådan en advarsel der til NP viser at du nok har ret. Der skal lidt mindre til for os før Redder deler straf ud.

Det røde kort er selvfølgelig korrekt når der først er dømt straffespark.
Ingen indvendinger i mod det røde kort - det skal kun være fordi det virker som en dobbeltstraf men sådan er reglerne og så må spillerne jo spille derefter.

Der var bare lidt langt til kort blev uddelt til Viborg. De fik et mål hvor de begik frispark lige før sparket og der blev kastet arme rundt uden nogen kort. Jeg tænker Redder vil være skuffet efter aftenens indsats og VAR-vognen vil det samme, når de har været forbi evalueringen.

Ingen indvendinger i mod det røde kort - det skal kun være fordi det virker som en dobbeltstraf men sådan er reglerne og så må spillerne jo spille derefter.

Der var bare lidt langt til kort blev uddelt til Viborg. De fik et mål hvor de begik frispark lige før sparket og der blev kastet arme rundt uden nogen kort. Jeg tænker Redder vil være skuffet efter aftenens indsats og VAR-vognen vil det samme, når de har været forbi evalueringen.
Ikke lige så skuffet som vi bør være over vores spil.

Dårlig kamp af Redder og Uwe. Redder fordi han var en rigtig dårlig dommer (bl.a. Renatos 4 slag til hoved) og Uwe fordi han skal bruge 3 1/2 kamp til at indse, at hans med hans opstillinger totalt har smadret alle relationer, og at de straks var på plads, da han skiftede i pausen. Kæmpe selvmål 😡.
Det er helt relevant at diskutere om man skulle have gjort noget andet i de her kampe, det var har vi selvfølgelig også gjort en hel del, men det Uwe "indser" ved pausen er jo bare at Links er tilbage fra skade, men ikke helt klar til en hel kamp. Det viser ikke om der var andre reelle alternativer til Links end Anderson på VWB.

Det er meget tydeligt at modstanderne respekterer AGF i sådan en grad, at man gerne vil spille grimme, lukkede kampe imod dem.

Jeg synes egentligt det blæste AGFs vej indtil AJ tog en lur, så mon ikke man skal stille sig tilfreds med 1 point idag alt taget i betragtning

Store minusser til PM, MA, Andersen - især sidstnævnte spillede decideret frygteligt

Det gik som forventet. Uwe havde intet lært af de foregående kampe, og valgte at toppe den ved at flytte endnu flere folk til at spille ude af position.

Jeg synes Uwe har håndteret de her sidste 4 kampe helt frygteligt. Vi holder kun vores stime fordi vi har mødt nogle af rækkens dårligste hold.

Hold nu op jeg håber vi får alle klar efter landskamps pausen, for Uwe kan åbenbart ikke håndtere at vi mangler 1-2 fra sin start 11.

PM får endnu en hel kamp, selvom han har været ringe igen igen. Anderson er ringe, men spiller jo også ude af position. Arnstedt er igen ikke ret god, men han er dog stadigvæk ny.

Kampens ringeste var dog alle dommerne, de ødelægger min lyst til at se dansk fodbold.

Jeg synes, det er ret tydeligt i hvor høj grad vi mangler Dalsgaard. Vi sejler på højre CB.
Hverken AJ, Andersen eller Callø har niveauet der kræves af et top seks-hold, og slet ikke et top tre-hold.
Derimod er vi blevet mere stabile på venstresiden.
-og før det er løst, skal vi score mindst to mål pr. kamp for at vinde.

Latest posts

Back