New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 127K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg har gået i dag og tænkt på at, hvis man følger mønstret fra tidligere transfervinduer, så må FCM næsten gå efter Alexander Lind. De har så pisse travlt med at forsøge at mandsopdække os på transfermarkedet:)

Men vi får se..
Hvis det så betyder at Kasper Dolberg ender i AGF, så er det nu altså også fint nok for Mig.. 😅

• Like
Reactions: FGA
Jeg synes jo bare det her illustrerer forskellen mere og mere. Mange giver indirekte (og direkte) udtryk for at de ganske enkelt ikke kan hade en fodboldspiller for noget skifte. At det er deres valg at tage og deres karriere. Ligegyldigt hvordan de har opført sig og hvad de har sagt.

Det er en fair holdning at have. Men den er så langt fra min og så langt fra det jeg ønsker for AGF og for fodbolden, at det nok ikke giver meget mening at debattere herinde.

Hvis Beijmo skifter til FCK håber jeg han brækker lårbenet imorgen.

Men hvem er det der er "dum"

Ham: fordi han lukker varm luft ud
Fans: fordi vi igen igen hopper på den

Jeg har ikke noget had. Men jeg synes respekt for kollegaer og venner er noget andet. Han havde ikke større indflydelse på mesterskabet end så mange andre, så derfor synes jeg godt man kan vise lidt respekt til dem der bliver. Da de sidste 4-5 spillere løftede det, var de første spillere væk, så det hele virkede lidt mere kedeligt. Hvorfor ikke give de spillere en bedre oplevelse.
Hvad med Kahl, Dalsgaard eller PM, skulle de så også have stået bagest?

Gyamfi har en noget længere aftale med klubben end fx Kevin Yakob.

Mesterskabet er en fejring af noget man har leveret, det er bagudskuende. Bogere og Mølgaard m.fl. skal da være med til at fejre, men fand'me om de skal foran folk som Polle, Dalle og Hansen, bare fordi de har kortere restaftaler med AGF.

Hvad med Kahl, Dalsgaard eller PM, skulle de så også have stået bagest?

Gyamfi har en noget længere aftale med klubben end fx Kevin Yakob.

Mesterskabet er en fejring af noget man har leveret, det er bagudskuende. Bogere og Mølgaard m.fl. skal da være med til at fejre, men fand'me om de skal foran folk som Polle, Dalle og Hansen, bare fordi de har kortere restaftaler med AGF.
Jeg så ikke Gyamfi, men det gjorde du tilsyneladende. Del endelig de billeder inde i den relevante tråd.

Som jeg har skrevet, det er et spørgsmål om personlighed. Om man stiller sig op og skriger “KOM SÅ DE HVIEEE” og signalere “Jeg elsker AGF og Aarhus” alt imens man mentalt er et andet sted. Siger man kun har AGF som prioritet, mens man forhandler et andet sted.

Det kan nogle mennesker, og fred være med det. Jeg kan ikke, og jeg synes derfor det er latterligt. Jeg synes ikke man er autentisk så, jeg synes man er falsk.

Jeg være mere mådeholdende. Det er min natur. Det er ikke Beijmo’s, og slet heller ikke din. Det er - igen - helt og aldeles fair, jeg siger hvad jeg mener om sagen, du har din holdning.

Jeg havde haft så meget mere respekt for Beijmo, hvis han i den video/podcast med Farzam havde sagt at han elskede at være i AGF, men at han som mennesker skulle sikre sig selv økonomisk, uagtet om det var i Danmark eller udlandet. I stedet siger han, at det er AGF i Danmark, ellers udlandet.

Han opsøger selv Farzam’s podcast, den handler om transfers - og kun det - så han ved hvad han går ind til.

For mig er dét, at være uærlig - eller bevidst omgå sandheden - og det er ikke min natur. Hvis min hustru ønsker at forlade mig, så vil jeg hellere hun siger dét, end siger det modsatte og gør noget andet.

Latest posts

Back