New posts

Kampe for U19

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 409
  • Views Views: Views 17K
Kampe for U19
Han er dygtig helt bestemt, men jeg vurderer også der kommer nogle stormende bagfra - han kunne potentielt godt blive klemt , men det må fremtiden vise.
Han har bestemt nogle ekstremt spændende spidskompetencer.
Zander Grantzau ligner mere og mere en spiller jeg tror rigtig meget på - han virker til at være næsten lige dygtig med begge ben.
En lidt atypisk back/wingback type da han er rimelig høj.
Kan ikke udelukkes at Zander er med i morgen, hvis Serra, Yakob, Dalsgaard sparres sammen med dem der er ude i forvejen

Kan ikke udelukkes at Zander er med i morgen, hvis Serra, Yakob, Dalsgaard sparres sammen med dem der er ude i forvejen
Enig. Det var også min første tanke, da han blev skiftet ud som første mand efter ca. 60 minutter. Hvad med Adam Fuglsang? Var ikke med u19 i dag - kunne han være i truppen i morgen?

Enig. Det var også min første tanke, da han blev skiftet ud som første mand efter ca. 60 minutter. Hvad med Adam Fuglsang? Var ikke med u19 i dag - kunne han være i truppen i morgen?
Jeg tror Adam Fuglsang lige nu er skadet. Det er fordi det er ved at være 1-2 måneder siden han har været en del af holdet?
Der er i hvert fald et eller andet der afholder ham fra at spille lige nu

Jeg tror Adam Fuglsang lige nu er skadet. Det er fordi det er ved at være 1-2 måneder siden han har været en del af holdet?
Der er i hvert fald et eller andet der afholder ham fra at spille lige nu
Har du givetvis ret i! Så må vi "nøjes" med Tommi, Haugstrup, James og så muligvis Zander i truppen i morgen. Andet sted så jeg, at nogle spekulerede i at man ville give Hamza debut i morgen. Det kommer nok ikke til at ske, når han spillede 90 minutter i dag.

Et lille rygte, og vil gerne gentage det er et rygte.

Men kan i huske da Frederik Birk i totalfodbold fortalte han havde været på Fredensvang og besøge AGF og Jacob Poulsen? På andenhåndsberetning har jeg fået fortalt at han har været et af emnerne til at overtage U19........men om tommelfingeren er vendt op eller ned aner jeg ikke - Birk var også sammen med Søren Krogh et af emnerne til at overtage posten for AC Horsens - og det er dernede fra jeg har min info.

Men kan i huske da Frederik Birk i totalfodbold fortalte han havde været på Fredensvang og besøge AGF og Jacob Poulsen? På andenhåndsberetning har jeg fået fortalt at han har været et af emnerne til at overtage U19........men om tommelfingeren er vendt op eller ned aner jeg ikke - Birk var også sammen med Søren Krogh et af emnerne til at overtage posten for AC Horsens - og det er dernede fra jeg har min info.
Interessant rygte, så må vi se om det ender med at blive virkelighed, og i så fald, hvordan vi håndterer hans tupélignende hårpragt :cool:

Last edited:
Vi kan vel få føjet frisurekorrektion ind i kontrakten?
Hahaha 🤣 det håber jeg bestemt, CV kender vel også Frederik Birk indgående?
Det må være et rigtig spændende job at lande, for der er virkelig grøde i AGF lige nu, ikke mindst akademiet som er fyldt op med mange utrolig spændende spillere!

Latest posts

Back