Talentarbejdet i AGF Alsgaard Today at 2:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,741 FCM's U19-træner, 32-årige Niclas Hougaard, stopper i klubben. Kan han være i position til at tage over efter Zimling?
FCM's U19-træner, 32-årige Niclas Hougaard, stopper i klubben. Kan han være i position til at tage over efter Zimling?
B BRORLORT Experienced member Today at 2:56 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,742 Alsgaard said: FCM's U19-træner, 32-årige Niclas Hougaard, stopper i klubben. Kan han være i position til at tage over efter Zimling? Click to expand... Click to shrink... Jeg tror vi sigter højere. For mig virker det mere som om han stopper fordi FCM ikke har været helt tilfredse med ham?... Jeg kan tage fejl
Alsgaard said: FCM's U19-træner, 32-årige Niclas Hougaard, stopper i klubben. Kan han være i position til at tage over efter Zimling? Click to expand... Click to shrink... Jeg tror vi sigter højere. For mig virker det mere som om han stopper fordi FCM ikke har været helt tilfredse med ham?... Jeg kan tage fejl