New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 376K
Har der været noget på Grønbæks insta, der giver den slags tolkninger eller er det bare fraværet af stories?
Han har jo trods alt stadig et liv i en bundesliga klub han skal koncentrere sig om en uges tid endnu.
Det var bare fraværet af enhver omtale af det jeg studsede over. Mens mange andre tidligere spillere er væltet ind i kommentarsporene på diverse opslag og har repostet alt muligt.

Men kan også sagtens være jeg lægger for meget i det. Kom bare til at tænke på at nogen havde nævnt, at han vist havde været meget utilfreds med klubben ifb. med sit skifte.

Okay, jeg ved godt, at han jo lidt er persona non grata nu, men er der nogle, som ved/kan huske, hvad der skete med forholdet til Duncan? Hvorfor sidder han på bænken hos FCM? Var det bare der, han fik chancen efter pensionen, eller var der noget dybere bag?

Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg er lidt i et nostalgisk hjørne disse dage og så tilbage på truppen i 02/03, hvor Duncan (eller Burger-Morten som han også gik under) fik sidst gennembrud. Så kom han tilbage 15/16 og 16/17 og jo egentlig gjorde det hæderligt.

I Tirsdagstrænerne sagde Carsten Werge, at Mads Emil kan blive sæsonens eneste “the Double” vinder, og kan komme til at stå med både en AGF-guldmedalje og en pokalguldmedalje, grundet sine 7 kampe for AGF i denne sæson..

Altså, jeg synes personligt at hans indsats i kampene fra runde 4 til 7 var helt igennem outstanding, og jo altså kraftigt medvirkende til at vi nærmede os toppen efter den svære start.. At vi så ikke har manglet ham efterfølgende, er jo bare helt igennem vanvittigt.. Men jeg synes sgu at han fortjener at få en medalje..

Jacob Trenskow nomimeret til Årets Spiller i Æresdivisionen efter 12 mål og 5 assists. Flot, flot.

Det er noget af en rejse han har været på.

Ikke god nok i GF og skifter til Horsens. Derfra videre til Island, retur til Køge, et smut til Sverige og nu viser han kvaliteterne i Holland.

Det er ikke nemt at bedømme og forløse alt potentiale. Dælme stærkt gået af ham💪

Bisseck spiller pokalfinale lige nu. Han fik et meget tidligt gult kort. Hvordan er reglerne i den italienske liga - hvis han får et gult mere, tager han mon så karantænen med over i den næste Serie A kamp? Den ligger nemlig på søndag, hvor Bisseck jo har noget andet og meget vigtigere i kalenderen... (nå ja og så har Inter jo i øvrigt allerede vundet mesterskabet, så den kamp i weekenden er ligegyldig)

Hehe, vi var en stor!! flok der mødte ham og hans slæng på Frederiks Allé i søndags.
Stemningen var høj!

Hehe, vi var en stor!! flok der mødte ham og hans slæng på Frederiks Allé i søndags.
Stemningen var høj!
Han er da efterhånden også blevet helt ferm til dansk, man lærer sgu nogle ting om både ham og Gift. Man det er selvfølgelig også en fordel at modstanderne ikke tror du kan forstå hvad de siger.

Han er da efterhånden også blevet helt ferm til dansk, man lærer sgu nogle ting om både ham og Gift. Man det er selvfølgelig også en fordel at modstanderne ikke tror du kan forstå hvad de siger.
Det er sgu imponerende godt dansk, især for en der ikke bor i landet længere (er med på kæresten er dansk, men alligevel).

View attachment 6947

Hausner med på klub natten til mandag..
Da vi så Mads Rieper i trøjen søndag aften kom vi til at tale om, hvilke koryfæer, der ellers var på gaden. Hausner var vi 100 pct. sikre på, og tak for bekræftelsen, han er fandme en god dreng.
Glemmer aldrig, da jeg for et par år siden sad ved siden af ham og ventede udenfor Communale. Han skulle ind og se AGF med sin mor, forstod jeg <3

Det ser lidt voldsomt ud på skrift men enig med Christian - stort chok - spillerne var bedre end det de viste før JP.

Ja. Der er mange fædre til denne sejr. Uwe også, det er en helt vild statistik holdene har sæsonen efter han er smittet. Håber ikke Brøndby henter ham.

Personligt synes jeg godt nok der var mange svipsere også under Bjørnebye og en dum sammensætning af truppen. Jeg er mere tryg ved CV, trods alt

Last edited:
Ja. Der er mange fædre til denne sejr. Uwe også, det er en helt vild statistik holdene har sæsonen efter han er smittet. Håber ikke Brøndby henter ham.

Personligt synes jeg godt nok der var mange svipsere også under Bjørnebye og en dum sammensætning af truppen. Jeg er mere tryg ved CV, trods alt
Ang Serra

Jeg synes ikke han skal med på plus-siden. Mindre minus end før, men ikke på det niveau han burde være. Og - her tager jeg måske fejl - ikke på et niveau hvor klubben kan finde på at køre med ham som starter. Målestokken for nogen virker til st have været at hver kamp han ikke faldt igennem, blev set som en succes. Det gælder nok for et talent, men ikke en dyr herre med Bundesliga-erfaring og forventning om at skulle bære holdet. Det er som JJA. Han er en afholdt mand, der gør sin pligt. Når man skal bruge ham, skifter man ham ind. Ellers glæder man sig over han ikke er nødvendig. Hans spilletid blev drevet af PMs store niveaufald. Serra løftede da han skulle og har fortjent sin guldmedalje. Der er ingen grund til at overbevise mig om Serra er en stand up Guy, der er jeg. Men jeg kan tage fejl mht sportsligt bidrag.

SIB generelt

Det er sjældent sort/hvidt. SIB havde en række gode handler. Men hvis man sætter et mere fuldstændigt billede op, og vægter med hvor stor en del af AGFs økonomi han bandt i de pågældende spillerne, bliver det mindre favorabelt.

JJA, Wahlstedt, Gyamfi, Badji og Arnstad. Sidstnævnte har vist sig at være et solidt hit. Alle andre er dyre fejlskud.

Målt på lønkroner investeret giver det måske et plus. Målt på transferkroner, tror jeg vi er solidt i rødt.

Jeg har SIB lidt over David. Generelt god indsats og ok resultater. Men da det galt, kastede han alvorligt grus i maskineriet og satte klubben langt tilbage. Jeg ved det provokerer mange, men det er ikke intentionen og jeg håber i gider læse argumentet. Davids afslutning bragte AGF i alvorlig fare. SIBs afslutning var en seriøs hæmsko. To store negative begivenheder, hvor jeg vægter Davids som værst. Men også to negative begivenheder klubben fik rettet op på efterfølgende.

De fleste herinde har David som stor helt og nærdødsoplevelsen som noget man ser bort fra i evalueringen. Det er fair, jeg gør det anderledes.

Edit: og når jeg siger man ser bort fra nærdødsoplevelsen, er det fair at sige jeg ser bort fra de gode ting. Sandheden er nok, at jeg ser vejen op som givet af de økonomiske omstændigheder, og vægter evnen til at undgå setbacks meget højt. Det er perspektiv. Andre tilgiver fejlskudfejlskudene (uden at glemme eller ignorere dem!) og vægter dem lavere end det der lykkedes. Det er også fair, og giver sikkert generelt et lykkeligere liv.

Latest posts

Back