New posts

Den store økonomitråd

• Thread starter Thread starter Dichio
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 230K
Den store økonomitråd
Mon JN er gnaven over at stadionaftalen ikke er på plads skyldes at Henrik Lind er klar med en økonomisk indsprøjtning? Det kan han ikke så godt før den er på plads da han som donor ikke samtidig kan være aktionær uden det bliver noget fnidder politisk.

JN har brug for midlerne nu til at tage næste step og derfor frustrationen.
Tror ikke det ændrer noget som helst politisk. Og vi har 250 mio. i egenkapital, så der er rigeligt med tør krudt, hvis man vil satse offensivt i sommervinduet.

Jeg tror problemet snarere er,?-5 det nye regnskabsår starter 1. Juli - altså cirka 40 dage. Og han kender ikke prisen på det stadion han skal spille på 1/3 af sæsonen.
Ja, jeg tænker også gerne de vil kunne lave et budget på et tidspunkt, når sommervinduet er lige på trapperne. 5-10 mio. i forskel i stadionleje er jo ikke peanuts ift. det sportslige budget.

Vi har brugt/lovet investeringer på 200 mio i forbindelse med Temu park og det nye stadion. Der er forskel på egenkapital og likvide midler. Jeg tror ikke der er mange likvide midler tilbage i kassen når de regninger er betalt.
Hvorfor skulle vi betale dem kontant?

EDIT: Vejlby er indregnet i de sidste to regnskabsår og er dækket af kapitaludvidelsen

Latest posts

Back