Skadessituationen
Jeg synes ikke vi kan regne med gers og backman i deres sidste kontrakt år her i 21-22. Og med alder in mente så er det sidste år for NB - forskerskatten løber også kun 1½ år endnu. Uanset om han skulle nå sit gamle niveau. Det er kun indtil næste skade kommer.
Hvis Gers kan holde sig skadesfri fra nu og et år frem, levere godt, kan jeg sagtens se man kan forlænge et år med option på yderligere et-to (en der bare udløses automatisk hvis han spiller bestemt antal kampe fx 75%). Kvalitets venstrebacks er en mangelvare.
AGF har naturligvis et bedre kendskab end os til de to.
AGF tog fx Diks ind og troede på man kunne gøre ham fit. Det lykkes, men man havde også både Munks, Lassen og Anbo i baghånden.
Noget tilsvarende gør man åbenbart nu hvor man satser på
Munks - Haus - Ting - Ny
Backups: julle, oliver, Yann, TK, Lassen
Evt. Anbo fra 1 sept
Alså hele 9-10 forsvarsspillere (og gers og nb oveni). Synes det viser AGF ikke regner med dem.
Alle andre steder i truppen er vi kun dobbeltbesat pt (når ellers en bror og højer afløser kommer til)
Og ellers ST oveni som det løse
Midtbane: NP-PO-(ny bror)
Backup hvidt, zach,brandhof
9er-kant: jon-pm-albert
backups: links, milan, AA (ST som ekstra til både kant og 9er)
Hvis Gers kan holde sig skadesfri fra nu og et år frem, levere godt, kan jeg sagtens se man kan forlænge et år med option på yderligere et-to (en der bare udløses automatisk hvis han spiller bestemt antal kampe fx 75%). Kvalitets venstrebacks er en mangelvare.
AGF har naturligvis et bedre kendskab end os til de to.
AGF tog fx Diks ind og troede på man kunne gøre ham fit. Det lykkes, men man havde også både Munks, Lassen og Anbo i baghånden.
Noget tilsvarende gør man åbenbart nu hvor man satser på
Munks - Haus - Ting - Ny
Backups: julle, oliver, Yann, TK, Lassen
Evt. Anbo fra 1 sept
Alså hele 9-10 forsvarsspillere (og gers og nb oveni). Synes det viser AGF ikke regner med dem.
Alle andre steder i truppen er vi kun dobbeltbesat pt (når ellers en bror og højer afløser kommer til)
Og ellers ST oveni som det løse
Midtbane: NP-PO-(ny bror)
Backup hvidt, zach,brandhof
9er-kant: jon-pm-albert
backups: links, milan, AA (ST som ekstra til både kant og 9er)